三項鐵人軍訓日

阿曼

Yanki Chan
Cykler. Middle East
5 min readFeb 13, 2018

--

經過小村見到駱駝慘慘豬被做愛

源住HIGHHIGH駱駝村小路無幾耐就到達一個非常出名嘅景點 — Bimmah Sinkhole, 即係地底天然泳池,泉水同海水嘅融合,所以有小小咸扑扑脆。喺酷熱嘅天氣下踩左30公里跳落水,爽過冰紅茶。

無戴泳鏡我淨係識游狗仔式

遊完番上岸,坐喺陽光底下半個鐘啲衫已經乾哂。食個琴晚煮好嘅隔夜飯,再踩30公里到下一個又係非常出名嘅景點Wadi Shab。

Wadi阿拉伯文即係溪谷。原定計劃係喺附近過夜第二朝先去Wadi Shab,而Wadi Shab要坐程船加來回行個幾鐘山。雖然攰攰地,但係時間尚早,到左之後買杯野飲十五十六唔知要唔要當日去埋。

有個阿曼哥搭訕,佢不斷慫恿我係去就要出發喇,如果唔係就天黑無船番黎架,呢頭好多野睇,留番啲時間聽日睇啦。

佢好似好熟路咁,我決定跟住佢行,開展我三鐵嘅一日……

跟住阿曼哥快速嘅步伐,雖然唔係上山下海,但係條路都幾「天然」下,時不時要攀石。之後見到有啲人遊水,個景又靚靚地,我以為到左啦,原來唔係,阿曼哥盡地主之誼帶我行入啲,開始游水、過河、行、爬、遊水、行。

行到一半,阿曼哥話:呢度,跳!

下?跳!?

我屌……跳崖……無啦啦跳乜崖,咩心理準備都無。

我叫佢跳先,睇佢落邊個點保命呀大佬。

轟隆! You jump I jump. 跳完,未完架。繼續游水、行……

前面有一個小窿,佢帶左我去最入嘅洞穴。洞穴入口細到只可容納一個人。陽光喺水底反射下好似經過一條綠色嘅時光隧道,慢慢游入洞穴。

Mission completed,完!

正當我以為完喇,呢度靚到喊呀,影埋相準備收檔,阿曼哥指住條繩話爬上瀑布上面……

爬繩?做乜由三鐵變左軍訓?

啲石跣到喊,唔捉實撞到頭跌落無底洞可大可小。就算完全無食奶嘅記憶,用盡食奶之力,總之就死左上去。

有上就緊係有落,落到一半阿曼哥又叫我跳。今次啲石近到視覺上覺得係會撞到,但係唔跳咁落去都驚驚地。

阿曼哥不斷話:信我!跳啦!

喺跳之前心理建設左10秒,同自己講一定要有咁遠跳得咁遠……跳完喺水中已經FEEL到體力盡耗,只靠脂肪浮上面。

然而,仲未完。

阿曼哥叫我游到瀑布底下,佢捉實我隊我落瀑布下面修行。印象中啲人係坐喺舊石比瀑布沖……水太深,我只可以捉住條繩,要用自己嘅力量同瀑布對沖先可以抖氣。但係我已經無力,個口入哂水遇溺咁款話夠喇我要出去。

唔知佢係咪聽唔撚到定係一心想我有個難忘嘅經歷,阿曼哥一路話唔洗怕一路將我個人打平咁放,話踩單車好攰,用瀑布水按摩個背……真係有心喇。

喊出黎,逃出之後我淨係識浮喺水面攬住舊石發呆。

攰⋯⋯都要笑。笑,係以為休息得。

回程時,對腳連支撐都無力,不斷跣親仆街,行到番坐船個位啱啱好天黑哂。因為啲船夫已經收哂擋,阿曼哥親自開船番對面岸,佢話求生技能……乜都要識少少。

多得阿曼哥嘅三鐵軍訓令到個旅程咁特別(地攰)……Adventure呀嘛,係咁上下啦唉。

完全唔識影星空相,等無咁攰再研究啦。

後記

散水時我話想搵個當地人屋企留宿,因為真係攰到唔想開營……阿曼哥極力推薦我喺沙灘紮營。OMG,佢仲親自去睇邊度最安全,結果佢搵到個地方咁啱有兩個遊客紮營,佢地個導遊仲煮埋飯比我食。

It’s BBQ!!!

夜晚睇到好靚嘅星空,朝早有最美嘅日出。自從睇日出都係因為OT到朝早而睇之後,我終於睇左一次正常嘅日出了。

影完相快快入番營訓覺

Thanks for reading, it would be super grateful to follow me on other medias…

www.facebook.com/hongkongcykler
www.instagram.com/yanki.chan

--

--