2024 ARALIK ETKİNLİK TAKVİMİ

Gamze Kıvanç
DataBulls
Published in
4 min readJul 24, 2024

2024 ARALIK ETKİNLİK TAKVİMİ

11 Aralık 2024 Webrazzi Fintech

Etkinlik Tarihi ve Yeri:

Tarih: 11 Aralık 2024

Yer: Wyndham Grand Istanbul Levent

Saat: 09.00–18.00

Bence fintech alanında her geçen gün yeni gelişmeler yaşanıyor ve bu gelişmeleri yakından takip etmek, sektördeki liderlerle bir araya gelmek büyük bir fırsat. Webrazzi Fintech 2024 etkinliği, İstanbul’da düzenlenecek ve bana göre fintech dünyasının nabzını tutmak için mükemmel bir platform sunacak.

Bu etkinliğin, finansal teknolojilerdeki en son yenilikleri keşfetmek, sektördeki liderlerden ilham almak ve ağ kurma fırsatlarıyla dolu olduğunu düşünüyorum. Özellikle blockchain teknolojileri, dijital para birimleri ve finansal inovasyon konularında derinlemesine bilgi edinmeyi heyecanla bekliyorum.

İstanbul’un dinamik atmosferi ve fintech ekosisteminin kalbinde yer almak, bence etkinliği daha da özel kılıyor. Katılımcılar arasında olmanın, kariyerimde ve bilgi birikimimde büyük bir katkı sağlayacağını düşünüyorum. Ayrıca, sektörün önde gelen isimleriyle tanışmak ve gelecekteki iş birlikleri için güçlü bağlantılar kurmak için harika bir fırsat olacak.

Webrazzi Fintech 2024, sadece bilgi edinme değil, bence aynı zamanda sektördeki yeniliklere yön verme ve bu yeniliklerin bir parçası olma imkanı sunacak. Bu etkinliği kaçırmamak gerektiğini düşünüyorum ve fintech alanında bir adım önde olmak isteyen herkesin bu tür etkinliklere katılması gerektiğine inanıyorum.

11–12 ARALIK GLOBAL BLOCKCHAİN 2024

Etkinlik Tarihi ve Yeri:

Tarih: 11–12 Aralık 2024

Yer: Dubai

Zaman: 09:00–18:00

Bence Global Blockchain Show 2024, blockchain teknolojileri ve kripto para dünyasında yer almak isteyen herkes için kaçırılmaması gereken bir etkinlik. Bana göre, Dubai gibi teknoloji ve inovasyonun merkezi olan bir şehirde düzenlenmesi, etkinliğin önemini ve cazibesini daha da artırıyor. Bu etkinlik, sektördeki en son gelişmeleri yakından takip etmek ve geleceğin trendlerine yön vermek açısından büyük bir fırsat sunuyor.

Benim fikrim, Global Blockchain Show 2024'ün katılımcılarına sadece bilgi edinme imkanı sunmakla kalmayıp, aynı zamanda sektörün önde gelen isimleriyle tanışma ve ağ kurma fırsatları da sağladığı yönünde. Düşünüyorum ki, bu etkinlikte blockchain, kripto ve Web3 teknolojileri hakkında derinlemesine bilgiler edinmek mümkün olacak. Ayrıca, etkinlik boyunca gerçekleştirilecek hızlı konuşmalar ve paneller, katılımcıların sektördeki yenilikleri ve gelecekteki fırsatları daha iyi anlamalarına yardımcı olacak.

İnanıyorum ki, Global Blockchain Show 2024, kariyerimde ve profesyonel gelişimimde önemli bir rol oynayacak. Bu tür etkinlikler, gelecekteki iş birlikleri için güçlü bağlantılar kurmamıza olanak tanıyacak ve sektördeki yerimizi sağlamlaştırmamıza yardımcı olacak. Bana göre, blockchain ve kripto dünyasında bir adım önde olmak isteyen herkesin bu etkinliğe katılması gerektiğine inanıyorum.

Sonuç olarak, Global Blockchain Show 2024'ün, blockchain teknolojilerinin geleceğine yön vermek ve sektördeki en son yenilikleri keşfetmek için mükemmel bir fırsat sunduğunu düşünüyorum. Bu etkinliği kaçırmamak gerektiğini ve katılımın büyük bir değer katacağını düşünüyorum.

11–12 Aralık Take Off Istanbul 2024

Etkinlik Tarihi ve Yeri:

Tarih: 11–12 Aralık 2024

Yer: İstanbul Fuar Merkezi

Zaman: 09:00–18:00

Bence Take Off Istanbul 2024, girişimcilik ve teknoloji dünyasında yer almak isteyen herkes için kaçırılmaması gereken bir etkinlik. Bana göre, İstanbul gibi kültürel ve tarihi bir şehirde düzenlenmesi, etkinliğin önemini ve cazibesini daha da artırıyor. Bu etkinlik, sektördeki en son gelişmeleri yakından takip etmek ve geleceğin trendlerine yön vermek açısından büyük bir fırsat sunuyor.

Benim fikrim, Take Off Istanbul 2024'ün katılımcılarına sadece bilgi edinme imkanı sunmakla kalmayıp, aynı zamanda sektörün önde gelen isimleriyle tanışma ve ağ kurma fırsatları da sağladığı yönünde. Düşünüyorum ki, bu etkinlikte girişimcilik, teknoloji ve inovasyon hakkında derinlemesine bilgiler edinmek mümkün olacak. Ayrıca, etkinlik boyunca gerçekleştirilecek konuşmalar ve paneller, katılımcıların sektördeki yenilikleri ve gelecekteki fırsatları daha iyi anlamalarına yardımcı olacak.

Take Off Istanbul 2024, kariyerimde ve profesyonel gelişimimde önemli bir rol oynayacak. Bu tür etkinlikler, gelecekteki iş birlikleri için güçlü bağlantılar kurmamıza olanak tanıyacak ve sektördeki yerimizi sağlamlaştırmamıza yardımcı olacak. Bana göre, girişimcilik ve teknoloji dünyasında bir adım önde olmak isteyen herkesin bu etkinliğe katılması gerektiğine inanıyorum.

Sonuç olarak, Take Off Istanbul 2024'ün, girişimcilik ve teknolojinin geleceğine yön vermek ve sektördeki en son yenilikleri keşfetmek için mükemmel bir fırsat sunduğunu düşünüyorum. Bu etkinliği kaçırmamak gerektiğini ve katılımın büyük bir değer katacağını düşünüyorum.

Yazan: İ. Gamze Kıvanç

Linkedin : İ. Gamze Kıvanç | LinkedIn

Diğer Yazılar:

--

--

Gamze Kıvanç
DataBulls

Founder of 34 Teknoloji Danışmanlık A.Ş & Direktör | Content Admin | Metaverse, AR, VR, XR, MR, Blockchain | Yapay Zeka | Tech | Startup | Girişimci Kadın