Dijtal Güvenin Önemi Açısından Güzel Bir Örnek: FTX Group

ISACA Digital Trust yaklaşımı hakkında bilgi vermek amacıyla iki yazı yayımlamıştım. Burada güven unsurunu tesis eden 6 faktöre kripto sektörü özelinde FTX Group örneğinden bakalım.

Gokhan Polat ☀️
DataBulls

--

Photo by Ferhat Deniz Fors on Unsplash

Öncelikle ISACA Digital Trust ilkelerine hatırlayalım.

  • Kalite
  • Erişebilirlik
  • Güvenlik ve gizlilik
  • Etik ve dürüstlük
  • Şeffaflık ve doğruluk
  • İstikrar ve esneklik

Eğer bu başlıkların ISACA Digital Trust yaklaşımındaki yerini merak ediyorsanız linkteki yazıma göz atabilirsiniz 👉 Bir Dijital Olgunluk Modeli Olarak ISACA Digital Trust

Aslında bu yazıyı FTX krizi patlak verdiğinde hazırlamıştım ancak yoğun iş gündemimden dolayı bir türlü yayınlama fırsatım olmadı. Sonrasında araya başka yazılarım girdi ve ancak şimdi son haline getirip sizlerle paylaşıyorum.

Bildiğiniz gibi FTX’de yaşanan krizin ardından FTX yönetim yapısı tamamen yenilenmişti. Yeni yönetimin en…

--

--

Gokhan Polat ☀️
DataBulls

DataBulls Co-Founder I Strategy & BizDev Lead | CSA TR Board Member | Btguru Advisory Board Member | Writing on Emerging Tech & Digital Trust