Ohlédnutí za konferencemi, které jsem navštívil během prvních dvou let v Anglii

Collaborate Bristol 2016 | Prague WebExpo 2016 | UX Bristol 2017

Bretislav Mazoch
DENÍK DESIGNÉRA (in Czech)
3 min readSep 6, 2017

--

autor B. Mazoch, publikováno v Deníku Designéra

Je začátek září a já, dívajíc se ven na sychravé anglické počasí, zrovna přemýšlím o svém dalším článku. Deštěm si nenechávám kazit náladu a začínám sumarizovat některé z cílů, které jsem si vytyčil, když jsem odcestoval za životem v zahraničí.

Od mého stěhování do Anglie uplynulo už skoro 2 roky a spolu s tím přesunem jsem si předsevzal navštívit řadu konferencí zaměřených na Produkt / UX / UI design. Předtím jsem v tomto ohledu nebyl tolik aktivní a o to víc jsem teď rád, že se mi daří podobné akce navštěvovat častěji. Začal jsem v nich totiž vidět příležitost

  • jak se nechat inspirovat a hlavně motivovat design komunitou,
  • jak se seznámit se zajímavými lidmi a sdílet pracovní zkušenosti,
  • a v neposlední řadě taky jak pracovat na své angličtině a komunikaci.

Celkem jsem se nakonec stihl zúčastnit tří konferencí v Bristolu (město, ve kterém v době psaní aktuálně žiji) a po jedné konferenci v Birminghamu a Praze. O třech z nich jsem připravil samostatné články na mém anglickém blogu A Designer’s Thoughts a právě k jejich přečtení bych vás rád pozval!

Let’s get started.

PS:

Už brzy se znovu chystám na WebExpo konferenci, kterou jsem si minulý rok hodně užil. Napíšu o ní při některém z dalších anglických sychravých dnů…

Pro další články sledujte můj design blog ►Deník Designéra.

Děkuju za přečtení!

Jak se vám článek líbil? 💚

Pokud pro vás byl článek užitečný, můžete jej níže podpořit potleskem, zobrazí se tak ostatním.

Chcete se na něco zeptat nebo sdílet svoji zkušenost? Pak mi určitě napište do diskuze. Budu vděčný i za každé online sdílení, třeba na Twitteru.

Brett

Článek napsal Břetislav “Brett” Mazoch během své designérské kariéry v Anglii. Tam se přestěhoval, aby následoval svoje cestovatelské sny a pracovní vášeň — UI/UX Design a Front-end Development.

Portfolio •• LinkedIn •• Twitter •• Instagram.

--

--

Bretislav Mazoch
DENÍK DESIGNÉRA (in Czech)

I write stories for digital designers to help them design great & highly usable products... Hello! My name is Bretislav (aka Brett) and I am a UX/UI Designer.