GitLab Pipelines CI/CD Süreçleri Eğitimi — Ücretsiz

Murat Dinç
Devops Türkiye☁️ 🐧 🐳 ☸️
1 min readMar 6, 2024

Selamlar,

Bir süredir üzerinde çalıştığım ve büyük bir heyecanla sizlerle paylaşmayı beklediğim eğitim setimi nihayet tamamladım ve tamamen ücretsiz olarak YouTube kanalımda yayınladım. Bu eğitim seti, GitLab Pipelines kullanarak DevOps süreçlerini nasıl düzenleyebileceğinize dair kapsamlı bir rehber niteliğinde. DevOps’un temel prensiplerinden başlayıp CI/CD kavramlarına, GitLab Pipelines ve Runner’ın kurulumu ve kullanım detaylarına kadar her konuyu adım adım ele aldım. Linux ve Windows ortamlarında nasıl Runner kurulumu yapabileceğinizi öğrenecek, YAML’ın gücünü keşfedecek ve .NET Core projelerinizde CI/CD süreçlerini nasıl tasarlayıp uygulayabileceğinizi detaylı bir şekilde inceleyeceksiniz.

YouTube Hesabım: www.youtube.com/@muratdincc

Eğitim Seti: https://www.youtube.com/playlist?list=PL8RMb0y6lf9uPHs44xLh5KF2DoCJIcGkw

Eğitim İçeriği

  • DevOps Nedir?
  • CI/CD Kavramları Nedir?
  • GitLab Pipelines Nedir?GitLab Runner Nedir? Shared or On Prem GitLab Runner
  • Linux GitLab Runner Kurulumu
  • Windows GitLab Runner Kurulumu
  • YAML Kavramı ve Kullanımı (Environment, Stage, Parallel, Variable, Trigger, Include)
  • Container & Artifact Registry
  • .NET Core bir projenin CI/CD süreçlerinin tasarlanması

Beğenilerinizi ve geri bildirimlerinizi sabırsızlıkla bekliyorum 😊

--

--