GPU kartlı Docker Container Oluşturma

Yakın zamanda GPU kartı olan bir container oluşturma gereksinimi doğmuştu.Belki başkalarının işine yarar diye buraya kısa bir not olarak bırakacağım.Makinemizde Nvidia-SMI marka iki adet GPU kartı bulunmaktadır. Nvidia’nın GPU kartlarını kullanması için özel bir docker sürümü bulunuyor. Alttaki adresten ihtiyacınız doğrultusunda indirip kullanabilirsiniz.

Öncelikle GPU kartlarımızı kontrol ediyoruz. 2 adet GPU kartı görmem gerekiyor.

nvidia-smi 

Sonrasında docker için alttaki parametreyi profil dosyama girmem gerekiyor.

export DOCKER_BINARY=nvidia-docker

Ve Container’ımı ayağa kaldırıyorum.

#Burada hangi kartı vermesini istiyorsanız NV_GPU seçeneğine eklemeniz gerekiyor.
NV_GPU=1 $DOCKER_BINARY run -p 5555:22 -dti --env LICENSE=yes baseimage
#Dışardan 5555 nolu portan gelen istekleri ilgili Container'ın 22 portuna yönlendirmesi gerektiğini belirtiyorum.

Sonrasında “docker ps” ile container’ın çalışıp çalışmadığını kontrol ediyorum.Ve içine bağlanıyorum.

ssh -p 5555 emre@1.1.1.1

Çıktıyı incelediğimde ana makinemdeki 2 adet GPU kartından 1 tanesini bu Container’a atamıştım.Görüldüğü üzere sadece 1 tanesini görüyor.

Diğer yazılarımı okumak isterseniz profilime tıklayabilirsiniz.Bloğumun linkini aşağıda bırakıyorum.

--

--