Red Hat Satellite Üzerinde Activation Key Oluşturulması

Merhaba, bir önceki makalemde Red Hat Satellite hakkında genel bir bilgi verip,Hostlarımızı bu yapıya Activation Key yardımıyla nasıl entegre edeceğimizden bahsetmiştim.

Bu makalede ise Activation Key oluşturulmasını açıklayacağım.Sunucuya login olduktan sonra Content > Activation Key sekmesine geliyoruz.

Ve yeni bir Activation Key yaratıyorum.

Key için bir isim belirliyorum.Sonrasında isterseniz bir Environment seçip kullanabilirsiniz.Böylece bu key ile Satellite entegre olan sunucularınız direk ilgili environment ve content view’e (bir sonraki makalede değineceğim) dahil oluyor.

Bir sonraki adımda yeni yarattığım Activation Key için bir ürün ve aktif olmasını istediğim repoları seçeceğim. Subscription sekmesine geliyorum.

Red Hat Enterprise ürünümüzü seçip ekliyoruz.

İlgili repolarımı seçip aktif ediyorum.

Açıklama kısmında bize verilen komut ile hostlarımı register edebilirim.Böylece seçtiğim repolar aktif olarak gelecek.

subscription-manager register --org="RedHat" --activationkey="Rhel7 Activation Key"

Diğer yazılarıma ulaşmak için:

Kişisel Bloguma ulaşmak için:

--

--