Misafirlere Binaen

Ömer Said Erdoğan
Diary Post
Published in
1 min readSep 13, 2015

Düşünceler, hayatı ve yaşamı anlatırlar. Bir insanın düşünceleri davranışlarına, davranışları da hayatına yansır. Bu bilinen bir gerçektir. Ve yine birinin düşüncelerinde olmak dolayısıyla hayatında olmak demektir. Bizim gibi yaratıklarda düşüncelerini dolayısıyla hayatlarını paylaşmadan edemezler. Paylaşmakla gerçekleşecek olan şeyse beraberliktir. Çünkü yaratılış gereği “beraber yaşamalıyız”dır.

Düşünceler, paylaşılan hayatlar misafirleri de beraberinde getirirler. Misafirlerinizle paylaştığınız düşüncelerdir hayat. Hayatınıza misafir olarak her şey girebilir fakat en önemlisi insandır.

Bir gün çay içerken cümlelere sığmayan düşünceleri misafire anlatmaya çalışırken bulursunuz kendinizi. Ben ağzımda sıcak çay varken konuşmaya çalıştığım için yanlışlıkla çayı önümdeki kağıtlara dökerim. Bu sürekli olduğu için, misafirin bir zaman hoşuna giderken bir zaman hoşuna gitmez. Ben hata yaptığım halde ve her halükarda saygıda kusur etmemeye çalışırım. Çünkü onlar benim misafirlerimdir. Onların düşünceleri onların hayatlarıdır ve ben masadan kalkana kadar benim içinde önemlidir.

Yazılarıma misafir olanlara, benimle çay içenlere masadan kalkarken son söz olarak şunları derim:

Düşüncelerini benimle paylaştığın için teşekkürler.

Purchase this image at http://www.stocksy.com:/107707

--

--

Ömer Said Erdoğan
Diary Post

Jr.R&D Engineer /#Entrepreneur / #Blogger / #Designer