邊到都 Excel :除咗函數 VLOOKUP 來評學生表現,仲有咩其他板斧?

函數 IF, VLOOKUP, COUNTIF, SWITCH, PRODUCT, 條件化格式, 絕對參照, 名稱定義, Formula builder, 萬用字符 (Wildcard), 運算子(Operator)

🐟Curtis Chan FishSunSun
Curtis’s Digital Life

--

若您並非 Medium 付費會員,你可用這個Friends Link 去繞過付費牆。

上一篇文,我講咗我點樣用 Excel 來幫我搞掂嗰畢業論文一啲部分。呢次我來我就來重温一啲有用嘅 LOOKUP 函數,以及 highlight 一啲用 Excel 嘅好習慣。呢度用嗰例字講老師想檢查一下學生嘅學習成果。

試諗下有個小學老師批改曬佢嗰班啲考試卷。嗰熱心師老想睇下啲數據用來提升一啲學生嘅成績。

▼ English readers may find the original version here.

A1 用 IF 來勾出邊個肥佬同合格

先用社會呢科來執隻公式出來。喺呢部分,我地先試頭嗰5個學生嘅成績。其他學科測驗都可以照住來寫,只要明嗰背後邏輯。呢度我假設大家知咩係自動填充 (Auto-fill) 先 。

E2 | =IF(D2>=50,"pass","fail")

--

--

🐟Curtis Chan FishSunSun
Curtis’s Digital Life

讀心理學,鐘意科技同效率相關題材。A Psychology student is hooked on technologies and productivity. #地鐵迷 #非火車迷 #科幻 #電子化 #硬筆書法#手寫 #metro #digital #handwritten #calligraphy