點樣用 iPhone 嚟影低啲真嘅書入邊啲嘢:Apple 碌屎App

🐟Curtis Chan FishSunSun
Curtis’s Digital Life
4 min readMay 16, 2019

--

若您並非 Medium 付費會員,你可用這個Friends Link 去繞過付費牆。

自從出咗 iPad 之後,我都少咗睇實體書。不過作為學生,圖書館都仲係一個好有用的知識來源。免費(其實唔係真喺唔洗錢)雜誌與書本琳琅滿目,不過問題:佢哋大部分都喺得印出嚟喺紙嘅版本。家下大部分人都有一部智能電話,㩒嗰相機圖案就可以將佢直接影落嚟。不過作為一個完美主義者呢,就咁影出來嘅二級產物唔太多掂,唔夠靚仔同之後難去揾翻出嚟。

成篇都係用 中文(香港)嚟寫,唔知咁寫啱唔啱大家嗰 key?

▍碌屎 App

如果你係用 iPhone ,咁嗰電話就係蘋果嘅iOS 系統。喺 iOS 度,有個預先裝咗嘅 App,叫做「筆記」,即係 Notes(應該都用過掛?)。喺 iPhone 做示範,入到去個界面度,是旦開新一頁嘅碌屎,㩒嗰螢幕下邊一行嘅加號。然之後,彈啲選項比你去揀,用第一個功能來掃描啲有嘢喺上面嘅書、紙、板咁。

▼ iPhone 嗰掃描制嘅位置

我自己就成日快速咁飛曬成本書,先mark 啲精彩內容,過陣先一次過影。好似下圖咁,我勾曬啲啱用嘅料喺張枱度(張枱比人寫嘅)。有時我用 Apple Pencil,直接用枝筆來記,睇下嗰日咩心情啦。

▍後期加工

我通常一頁一個 Scan,方便陣間定稿嗰陣易輸出成其他格式。TK 初步收集過程就吸咗好多有用嘅頁。我可以直接喺每一個灰色框框下面抽翻啲重點出來,而唔係用一個「檔案」嚟回顧影咗嘅嘢。

--

--

🐟Curtis Chan FishSunSun
Curtis’s Digital Life

讀心理學,鐘意科技同效率相關題材。A Psychology student is hooked on technologies and productivity. #地鐵迷 #非火車迷 #科幻 #電子化 #硬筆書法#手寫 #metro #digital #handwritten #calligraphy