E, PA ZAKASNILI STE — ZAPOSLIO SAM SE U NIKAL TURISTIČKOJ AGENCIJI

Davor Kolenc
DigitalniDavor
Published in
3 min readAug 31, 2019
Nikla Travel Dubai

Odlučio sam da je sljedeća stepenica u mom profesionalnom razvoju raditi za nekog drugog. Izbor je spao na Nikal d.o.o. — Turističku agenciju u Zagrebu. Zašto baš turizam?

Zvijezde su se tako namjestile da je Nikalu bio potreban netko tko zna zaprimati rezervacije i prodavati turističke aranžmane. Ima tu dosta speifičnih znanja (nisu teška, ali ima ih) koja ja eto imam jer sam radio već u turističkoj agenciji na poziciji „Katica za Sve“.

Jedan od mojih uvjeta kada sam tražio zaposlenje bilo je — ne želim biti Katica, i posao treba imati veze s digitalnim marketingom. A Nikalu je osim što im je bio potreban netko u agenciji (kolegica na porodiljnom) također imao potrebu za pomoć oko digitalije — Facebook i Newsletter.

S obzirom na to da je Nikal d.o.o. dio veće grupacije — Nikal Travel Group B.V. sa sjedištem u Rotterdamu, a mi usko surađujemo sa sestrom u Sloveniji, tako sam dobio zadatak napraviti Facebook Page i kampanju za slovenski dio Nikala. Jeeeej! Moje znanje Slovenskog se konačno malo naplaćuje.

Digital Marketing Nikal Davor Kolenc

ŠTO JE SA SOLO KARIJEROM?

Uh, ta solaža me stvarno umorila energetski. Jednostavno je postojala neka psihička barijera i strah da neće to sve uspjeti. KOČNICA! Definitivno sam otkrio da nisam tip koji može sam to sve vući. Trebam nekoga uz sebe. Ako se otvori takva mogućnost u nekoj budućnosti — super. Ali, zasad sam sretan tu gdje jesam.

I to je isto sasvim u redu stepenica u karijeri rekao bih. Nikal d.o.o. Hrvatska i Slovenija nisu ogromne firme, iako su dio veće grupacije. Postoji veliki potencijal razvoja, a moja želja je s vremenom razvijemo jedan cijeli zasebni digitalni odjel. Jasno, morat će prije toga i sama firma narasti i zaposliti više radnika kako bi to sve imalo smisla. No, tek krećemo u ozbiljan digitalni marketing i vidjet ćemo kako će se stvari razvijati.

Jako sam sretan jer su čini se i moji nadređeni jako sretni s mojih prvih 2 tjedna rada. Nadam se da će se tako i nastaviti i da ćemo narasti i postati lideri u svojoj niši. Ja sam uplanirao svašta nešto. Nedavno je pokrenut i Instagram, a imam ideju s vremenom nas staviti i na LinkedIn. Pokrenuti ćemo blog, a tko zna — s vremenom i nekakav YouTube kanal nije isključen.

MOJ OSOBNE AMBICIJE

Moj osobni zadatak je nekako prenijeti u svijest kolegama da firme koje prodaju usluge svojim korisnicima danas više nisu samo njihova djelatnost nego su, ilitiga smo, i medijska kuća u grubom smislu riječi. Dakle Nikal Media — Turistička agencija, umjesto samo Nikal Putnička Agencija. Znam da je direktorima takvih, pa i drugih uslužnih djelatnosti to sve na razini „A zašto ja sad moram mislit još i o tome“. Dolazi do nezadovoljstva jer poneka reklama ne donese rezultat dok u isto vrijeme zaboravljamo da je i kvaliteta kao i potražnja za proizvodom također bitna. A, ako želite stvoriti potražnju, potrebne su implementacije strategija, a to može potrajati.

Često se desi da tvrtke izbace proizvod bez ikakvog istraživanja po APP strategiji. Možda prođe, možda ne. Potrebno je slušati tržište. Potrebno ga je slušati jako dugo, kako bismo znali uopće što i kako i gdje plasirati. Postoje danas alti koji mogu i ubrzati to „slušanje“, ali rijetko ih upotrebljava itko osim digitalnih agencija i velikih sustava.

No, dobro! Sad znate gdje sam i šta sam. Evo vam linkovi na stranice, lajkajte, pratite ako vas zanimaju putovanja (a, koga ne zanimaju?), ali nemojte me tražiti popust 😉

FB HR: https://www.facebook.com/nikal.hr
FB SLO: https://www.facebook.com/nikal.slovenija
WEB HR: https://www.nikal.hr/

WEB SLO: https://www.nikal.si/

INSTAGRAM HR: https://www.instagram.com/nikal_putovanja/

--

--

Davor Kolenc
DigitalniDavor

Specijalist digitalnog marketinga. Objavljivani pisac. Organizator SFeraKona. Igrač D&Da. YouTuber. Bloger.