Köyde Doğal Ev Yapma Hevesi — 5

Köy evimiz bitti sayılır. Bundan sonrası detay, yapsak da olur yapmasak da. Epey geciktirdim bu yazıyı; aslında 2018 sonunda yazmaya başladım ama sonra bir türlü elim gitmedi. Neden bilmiyorum, belki hiç bitmesin istediğim, sonuçtan çok süreci sevdiğimi fark ettiğim için? Ama şu ara, artık (evin varlığı sağolsun) hayatımdaki çoğu şeye farklı bakarken ve aklıma yeni fikirler düştükçe benim için çok değerli bu sürecin kapanışını yapmak istiyorum. Bu kez amacım teknik boyutlara girmek değil, bundan önceki yazılar zaten yeterince tanımlıyor süreci. Bu yazının ana konusu sonraki adımlar: Evimizi yaptık (ben & kız arkadaşım Özge) ve bir yıldan fazla süredir içindeyiz. Peki ne hissediyoruz? Hayatımızdaki yerini nasıl tarif ederiz? Ve herşeyden önemlisi şimdi ne olacak? Köyde yaşam artık hayatımızın ana amacı mı yoksa farklı bir ihtiyaç oluştu mu kafamızda?

--

--

--

Yalcin Arsan
Çağdaş, Özgün, Yaratıcı ve Türkçe

Fikir üreticisi. Görüş paylaşımcısı. Hoşgörü destekçisi. Bireysel sürdürülebilirlik arayışçısı. Teknoloji | Spor | Müzik. https://www.twitter.com/yalcinarsan