Co dalej z Newflix i Dzisiajwtv?

Dariusz Kuśnierek
dklog
Published in
1 min readSep 16, 2016

Na początku tego miesiąca zapowiedziałem przerwę w działaniu @newflixpl, a nieco później również i @dzisiajwtv. Przerwa miała trwać kilka dni, a tymczasem nieco się przeciąga i czuję, że jestem Wam winien wyjaśnienia.

Bez obaw, nie zamierzam rezygnować z rozwijania tych usług. Sporo się ostatnio działo. Sporo dobrych rzeczy. Dzięki wspaniałym ludziom udało mi się znaleźć nową pracę, w której staram się aktualnie zaaklimatyzować. Skutkiem ubocznym tych zmian jest niestety mniejsza ilość wolnego czasu, w którym mógłbym się zajmować wspomnianymi projektami.

Można powiedzieć, że z perspektywy Newflix i Dzisiajwtv, nastąpiło to w najgorszym momencie, gdyż oba były w trakcie przechodzenia gruntownej przebudowy. Gdybym nie zdecydował się na tymczasowe ich wyłączenie, mogłyby działać niestabilnie, a ja musiałbym zajmować się nimi w najmniej odpowiednich momentach.

Mam nadzieję, że rozumiecie, iż sytuacja jest wyjątkowa i że uzbroicie się jeszcze w odrobinę cierpliwości.

Aktualizacja!

--

--