Bir DogGO Walker’ın Günü Nasıl Geçer?

DogGO App
DogGO Blog
Published in
5 min readJul 7, 2022
Dostum ile ben (soldaki ben)

Herkese merhaba! Ben Kutay. İstanbul Kültür Üniversitesi’nde okuyorum ve aynı zamanda uzun süredir DogGO Walkerlık yapıyorum. Bugün size, hem bir öğrenci hem de bir Walker olmanın nasıl bir şey olduğunu, detaylıca anlatmaya çalışacağım. Lafı daha fazla uzatmadan başlayalım!

Saat 05.45’e kurduğum alarmın tiz sesiyle yatağımdan fırladım. Sabahın köründe kalkmış olmama rağmen bugün kendimi çok iyi hissediyorum, enerjim tam yerinde!

Hemen lezzetli bir kahvaltı yaptım, dişlerimi fırçaladım, kıyafetlerimi giyindim, çantamı da sırtıma geçirdim ve… saatime baktığımda gördüm ki bunların hepsi sadece 30 dakika sürmüş! Demiştim size, bugün gerçekten iyi hissediyorum.

Evden çıktım ve ortalama 15 dakika sonra Üsküdar Marmaray’daydım.

Bekliyorum… O kalabalığı, sesi ve kokuyu bekliyorum…

Müzikli ve epey kalabalık bir Marmaray serüveninin ardından, okuluma gelmiştim. Derslerin yoğunluğundan burada yakınmayacağım, büyük ihtimal siz de aynı derdi çekiyorsunuzdur. Bir de benden duyup iyice moraliniz düşmesin…

Okulum okulum canım okulum!

Yine de, bu yoğunluğa rağmen keyifli geçtiğini söyleyebilirim derslerimin. Yorucu ve güzeldi. Haliyle yoruldum ve acıktım, bir şeyler yemem lazım. Doğru yemekhaneye!

30 dakika sonra…

Yemeğimi de yediğime göre, şimdi, günümün en keyifli bölümünü size anlatmaya başlayabilirim: DOSTLARIMLA GEZİNTİ VAKTİ! 🧡

Bu sırada benim mod aynen böyle, ne eksik ne fazla!

JORDAN İLE GÜNÜN İLK YÜRÜYÜŞÜ!

“Jordan sırıt bakiyim! Heh, aferim!”

Eveet, soluğu can dostum Jordan’ın yanında aldım. Uzun süredir kendisiyle düzenli olarak semti birlikte turlar, keyfimize bakarız. Şimdi yine bir 30 dakikalık gezinti yapacağız, ailesine de sürekli olarak fotoğraflarımızı paylaşacağım.

Yukarıdaki fotoğraf gibi yüzlercesini, eğer DogGO Walker’sanız çekmeye alışacaksınız. Merak etmeyin, çekmesi aşırı zevkli… Ben dostlarımla gezmek kadar, onların fotoğraflarını çekmeyi de çok severim.

DogGO’yu takip ediyorsanız benim paylaşımlarımla da mutlaka karşılaşmışsınızdır. Ayrıca kendi hesabımdan da köpeklerimle fotoğraflarımı paylaşıp, hava attığımı itiraf etmeden geçemeyeceğim.

Bugün hava da güzel, Jordan’ın da benim de keyfimiz yerinde. Normalde etrafa karşı çok hareketli bir köpektir. Sürekli başka insanlara koşmaya çalışır ve bu beni epey yorar. Yaptığımız her yürüyüş sonrasında bileklerimin ağrıdığını hissederim. Bugün de yordu tabii ki, ama yine de çok keyif aldık.

Jordan oynamayı çok sever. Özellikle top getirme götürme oyununda ustadır. Bugün de onu bayağı bir oynadık, finali böyle yaptık. Çok da güzel oldu!

Jordan’ı evine, ailesinin yanına bıraktım. Ailesi çok teşekkür etti, hatta son yürüyüşlerinde Jordan’ın normalden çok daha mutlu ve huzurlu tavırlar sergilediğini de belirttiler. Bunun için bana teşekkür ettiler.

Kendimi gülmekten alıkoyamıyorum anlayacağınız! Şimdi de ikinci dostuma gidiyorum, o da yakında… Yürüyerek gideceğim yanına, ailesi evde çok huzursuz olduğunu, bir an önce enerjisini atıp sakinleşmesi gerektiğini söyledi. Ben de bunun için buradayım zaten!

TESLA İLE MİNİK BİR SEMT TEFTİŞİ

“Tesla kameraya bak canım… Tesla?… Neyse…”

Sıradaki dostum Tesla! Kendisi, görebileceğimiz üzere, güzeller güzeli ve yüzünden gülüşü eksik olmayan bir dostumuzdur. Soğukkanlı gibi gözüküyor olabilir ama yakından tanıdığınızda tamamen farklı olduğunu göreceksiniz. Bizzat kendim bunu yaşadım.

Tesla ile gezerken hava biraz daha nemliydi. Boğucuydu. Şimdi akşama doğru yaklaştığımız için esmeye de başladı. Çok hoş, huzurlu bir hava var. Bunu Tesla’nın yürürken havalanan uzun tüylerinden daha da iyi anladım.

1 saatlik bir semt turu sonrası, bu güzel dostumu evine bıraktım. Ailesi çay ikram etmek istedi ancak “başka zaman” demek zorunda kaldım. Çünkü daha gezdireceğim iki dostum daha var. Bugün epey yoğun günüm, iyi denk geldi. Size anlatacağım iki dünya tatlısı dostum daha var.

Hava da iyice karardı. Son yürüyüşümü yapmamaya karar verdim. Çünkü biraz yorgun hissediyorum. Bu yorgunluk, yürüyüşlere odaklanmamı engelliyor. Yürüyüş işi, dikkat işidir. Özellikle İstanbul gibi büyük bir şehirde, her türlü tehlikeye karşı hazırlıklı olmalısınız.

GÜNÜ LENİ İLE KAPATIYORUZ

“Leni biraz gülümse be çocuum… (Leni dik dik bakar) Tamam, kameraya bakmak ister misin?”

Şimdi de Leni ile buluştuk! Şu surata, şu bakışa bir bakın yahu! Böyle bir dostla beraber gezip felsefi sorunları düşünmemek mümkün mü? Yürüyen zekadır …

Hemen daha buluşur buluşmaz, başladı gördüğü her canlıya doğru koşmaya! Yav çocuğum bir dur desem de dinlemiyor, inadım inat. Ama yine de aşırı keyif aldım. Bileklerimin ağrısını unutturdu o geçirdiğimiz 1 saat.

Bu bir saatte sokaklarda atıldık. Semti teftiş edip, semtin sakinlerine sınırsız sevgimizi dağıttık. Bu sırada derin konular hakkında konuşmayı da ihmal etmedik. Keşke bitmesin dediğim bir yürüyüştü, ama her güzel şeyin bir sonu vardır…

GÜNÜN FİNALİ

Bugünün her gün gibi olmayacağını daha sabahki enerjimden anlamıştım. Psikolojik olarak inanılmaz huzurlu ve mutlu bir gün geçirdim (fiziksel bakımdan aynı şeyi söyleyemeyeceğim maalesef, yoruldum. Ama fit vücudumu buna borçluyum.).

Az görülen, görüldüğünde mutluluğunu tavana çıkaran ve yorucu olmasına karşın günün sonunda kendini hiç yorgun hissetmediğin günlerdendi. Umarım daha çok bu tarz günleri görür, dostlarımla sürekli gezinecek zamanı bulurum.

DogGO Walker olmak, bir öğrenci için (köpekleri çok seven bir öğrenci için) terapi gibi bir şey. Biraz yorucu, ancak çok eğlenceli bir uğraşı. Okulun ağırlığını bir süreliğine olsa da üstümden attığım, çok tatlı dostlarımla keyifli vakit geçirdiğim, iyi ki başlamışım dediğim bir şey DogGO Walkerlık.

Eğer siz de, benim gibi bir üniversite öğrencisiyseniz ve köpekleri çok seviyorsanız, kesinlikle DogGO Walker olmayı bir denemenizi tavsiye ederim. Eminim ki pişman olmayacaksınız.

Ayrıca buradan, bu yazıyı okuyan köpek ailelerine de seslenmek istiyorum. DogGO ile bu yazı aracılığıyla ilk kez tanışıyorsanız, umarım benim yaşadıklarım size de yardımcı olmuştur.

DogGO’da tıpkı benim gibi bu işi bitmek bilmez bir zevkle yapan bir sürü arkadaşım var. Sizin köpeğiniz için en uygun olanı ile zaten tanışacaksınız. Bakarsınız, o benim olurum… Kim bilir?

DogGO ile tanışmak için 🧡 → https://www.doggoapp.com/tanisma-yuruyusu

DogGO Walker olmak için 🧡 → https://www.doggoapp.com/doggo-walker

Şimdilik benden bu kadar, artık eve giriyorum. Güzel bir dinlenme ve uykuyla günümü tamamlamayı planlıyorum. Bir daha görüşene dek kendinize çok iyi bakın, sevgi ve dostlukla kalın! 🧡

--

--

DogGO App
DogGO Blog

Evcil hayvan sahiplerine güvenli ve profesyonel köpek gezdirme ve bakım hizmeti sağlayan Türkiye’nin ilk mobil uygulamasıyız!