Talks For Good Serisi Başladı

NMC DOJO
DOJO
Published in
2 min readMay 7, 2021

Uzun bir süredir buralarda yoktum. Beni ben çok özlediğinizi biliyorum, ben de sizi özledim ve şahane bir serinin başlangıcıyla sahnelerdeyim! Talks For Good yani İyilik üzerine Sohbetler.

Talks For Good serisinden kısaca bahsedecek olursak, bireylerin, kurumların ya da şirketlerin daha iyi bir yaşam için attıkları adımlara dair sohbetler diyebiliriz. Ya da daha iyi bir dünya amacıyla gerçekleştirilen sosyal projeler ve sürdürülebilirliği desteklemek amacıyla ortak çalışmalarla ilgili olarak DOJO’ya davet ettiğimiz konuklarla sohbetler.

Talks For Good’un serisinin ilk konuğu Ceren Şehitoğlu’ydu. Etkinliğimiz, Stratejik Planlama Direktörü olan Ceren Hanım’ın kısaca kendisinden bahsetmesi ile başladı. Kendisi aynı zaman TBWA for Good girişiminin başını çeken, Sosyal Fayda Zirvesi’nin ortaya çıkaran ekipte yer alan, bu seriyi başlatmak için doğru isimdi.

Sohbet şeklinde ilerleyen etkinlikte sürdürülebilirlik, sosyal sorumluk, sosyal kampanya ( Kardelenler, Baba Beni Okula Gönder) örneklerini ve kavramlarını detaylı şekilde konuşup, tartıştık.

Çeşitli örnekler üzerinden Medya ve Reklamcılığın For Good projelerindeki rolü ve önemine değindik. Bunlardan bazıları; şirketlerin reklam rekabeti içerisine girerek daha fazla yardım kampanyaları oluşturma ve projelerde yer alma isteği. Sosyal medyanın toplum ve ajanslar üzerindeki gücünden yararlanarak kıvılcım çıkartması, kalkınma sağlaması. Ayrıca tüm bunların sonucunda işbirliğinin ve dürüstlüğün çok önemli olduğu çıkarımını yaptık ve şahane bir sohbetin sonuna geldik.

Eğer Dojo’da neler olacağını merak ediyorsanız, bizi sosyal medya hesaplarımızdan takibe almayı unutmayın. Talks For Good serisi ilerleyen zamanlarda farklı konu ve konuklarla devam edecek. Şimdilik bizden bu kadar, önümüzdeki etkinliklerde görüşmek üzere. Dojo’yla kalın!

Instagram: https://www.instagram.com/nmc_dojo/

Twitter: https://twitter.com/nmc_dojo

Editörler: Ezgi Yeşilbaş & Ece Çolak

--

--