Być jak Superniania!

Dorota Zawadzka
Dorota Zawadzka
Published in
2 min readJan 10, 2017

Jestem psychologiem rozwojowym o specjalności psychologia wychowawcza stosowana. Zanim poszłam na studia marzyłam o zawodzie nauczyciela, ukończyłam więc Studium Nauczycielskie.

Jestem zatem nauczycielką nauczania początkowego — dziś to nauczanie zintegrowane — w klasach 1–3. W szkole nie uczyłam jednak zbyt długo. Chciałam wiedzieć więcej i stąd Psychologia na Uniwersytecie Warszawskim. Po studiach zostałam na uczelni.

W latach 1992 -2005 byłam wykładowcą w Katedrze Psychologii Rozwoju a następnie Psychologii Wychowawczej na Wydziale Psychologii UW. Oprócz zajęć kursowych prowadziłam autorskie fakultety dla studentów „Telewizja dla dziecka” i „Świat według dziecka”. Równolegle prowadziłam także zajęcia z psychologii rozwoju człowieka w SWPS w Warszawie.

W tym czasie rozpoczęłam współpracę z mediami tworząc i współtworząc wiele programów w telewizjach zarówno publicznej („Akademia IQ”, polska wersja programu „Ulica Sezamkowa”) i komercyjnej ( „Superniania”, „I Ty możesz mieć superdziecko”, ”Świat według dziecka”, „Do tablicy”, „Na kłopoty Zawadzka”). Ten pierwszy dał mi popularność.

Jestem ekspertem w programach stacji telewizyjnych i radiowych, ogólnopolskich jak i lokalnych. Współpracuję z organizacjami pozarządowymi, między innymi z KOPD.

Od lipca 2011 jestem doradcą Rzecznika Praw Dziecka i zasiadam w Społecznej Radzie Doradców.

Nieustannie staram się popularyzować wychowanie oparte na wartościach i wzajemnym szacunku. Bardzo często spotykam się z dziećmi oraz rodzicami na warsztatach i wykładach w całej Polsce.
Pracuję z rodzicami w Polsce i za granicą.

Napisałam kilka bestsellerowych poradników dla rodziców, regularnie piszę bloga oraz prowadzę popularny profil na Facebook’u. Zawsze mówię to co myślę, nie lukruję, zajmuję się i walczę o prawa dzieci. O to by duzi ludzie traktowali małych z szacunkiem, troską, zrozumieniem.

Kontakt ze mną — za pośrednictwem mediów społecznościowych, lub:

http://www.dorotazawadzka.eu

--

--