Zamierzam “wstrząsnąć” pewna niszą. Oto jak to się zaczęło…

Jest 30.10.2017.

--

Mam 33 lata. Mam żonę, dwójkę dzieci i pracę na pełny etat, a za kilka tygodni odpalam pewien drobny ale innowacyjny produkt…

Od kilku lat w sieci panuje wszechobecny zachwyt przedsiębiorczością (gdyby wierzyć Instagramowi, to oznacza to prywatne odrzutowce, imprezy, szampana i dolary na łóżku). Internet i media społecznościowe dają niespotykane wcześniej możliwości.

Postanowiłem sprawdzić, czy mam to coś, co pozwoli wykorzystać potencjał dzisiejszego świata i opisać tutaj moje zmagania z materią.

Odrobina tła historycznego:

  • Ukończyłem informatykę na Politechnice Wrocławskiej.
  • Od 10 lat pracuję w IT (głównie jako Analityk Biznesowy).
  • Nie jestem programistą, ale mam porządne podstawy, które pozwalają mi pisać proste rzeczy.
  • Bardziej niż technologie, rozumiem użytkowników.

Wielki plan:

  • Opracować i zbudować produkt.
  • Wprowadzić go na rynek.
  • Opracować funkcjonalności “premium”.
  • Wprowadzać nowoczesne rozwiązania, które wyprzedzą dzisiejsze standardy.
  • Zdobyć doświadczenie i dzielić się nim.
  • Gdzieś po drodze zacząć na tym zarabiać.

W tej chwili (07.11.2017) kończę dewelopment. Zanim produkt ujrzy światło dzienne, chciałbym podzielić się kilkoma lekcjami, które już teraz odbyłem w związku z:

  • dopracowywaniem pomysłu
  • opracowaniem MVP
  • Całej otoczki dookoła tworzenia nowego rozwiązania

Jeżeli chcesz poznać resztę historii, proszę, “klapnij” i “subskrybuj”, aby dostać powiadomienie o kolejnych wpisach.

Czego dowiesz się z kolejnych wpisów:

  • Czym jest tajemniczy produkt, który buduję.
  • Jak rozwijał się do tej pory.
  • Jak wygląda promowanie go i docieranie do użytkowników.
  • Jak sugestie od użytkowników wpłyną na dalszy rozwój produktu.
  • Jakie innowacyjne rozwiązania mam w planie.

Zapraszam :)

--

--

Arkadiusz Kumpin
Droga do sukcesu (albo nie, zobaczymy…)

Mąż, ojciec, analityk, trener, uczeń i swój własny coach. Coraz większy fan przyszłości. Być może innowator (tests in progress).