Bir Kandile Tutulmanın Hevesi

Tıbbî
edebî

--

Uzak bir ufuktan yanan bir Kandil var

Hüzmeleri göz bebeklerimden taşıyor

Gözümün cesareti kadar

Yüzümün de cesareti olsa keşke

Tebessümlere doldursam umutlarımı

Ve dönebilsem onun olduğu bütün yönlere

Merhaba diyebilsem mesela

Bilmesem de gelebildim sana

Gitme planı olmadan

Sıyrıldım da geldim

Nasibetsiz kaderimin girift oyunları arasından

Ve en son tereddütümü de

Tereddüt etmeden sürdüm uzaklara

Süzüldüm, araftalığın eziyeti üzerinden

Bir sonun başladığı yerden

Sonu olmasın diye başlamak için

Elimi tuttuğum yere bağışlayarak

Sadece kalmayı umuyorum

Görgüsüz bir telaşla kabarıyor göğsüm

Almadan kaç nefes verebilir ki insan ?

Ben hepsini vermek istiyorum

Yanarsın diyor kandilin buğusu

Yanmak kötü müdür?

Sönmek daha acı değil mi ?

Karanlıklarda bir güzellik hissediyorum

Bu bir kandile tutulmanın hevesi

--

--