Najlepšie nástroje na tvorbu portfólii (podľa mňa)

Madebysabee
EDTECH KISK
Published in
2 min readMay 27, 2024

Úvod

V tomto článku zdieľam nástroje a služby, ktoré mi osobne fungovali a ktoré som vyskúšala. Ak niekto nesúhlasí, nehádam sa — každému vyhovuje niečo iné.

Nulový budget

Pre tých, ktorí majú nulový budget (čo je veľmi pochopiteľné, najmä u študentov), je najlepšie využiť free verzie populárnych nástrojov. Na KISKu často pracujeme s platformami ako Wix alebo WordPress, ktoré sú v bezplatných verziách dostatočne schopné. Ak však chcete do tvorby portfólia investovať trochu viac času, energie a peňazí, odporúčam prejsť na verziu uvedenú nižšie.

Malinký budget

Za 60 korún mesačne si môžete zakúpiť základný hosting u websupport.cz. K tomu za približne 200 Kč ročne kúpite doménu, čo znamená, že vaša stránka nebude mať vo svojej adrese žiadne “wix” alebo “buildbywordpress” a budete skutočným vlastníkom svojho kúsku internetu. Máte väčšiu slobodu v editácii a veľmi jednoducho môžete s nástrojom Elementor zostaviť pekný základ webu.

Väčší budget a väčšie plány

Ak ste ochotní investovať väčší obnos peňazí, môžete použiť jeden z väčších hostingov, ktorý zvládne väčší obsah, a k tomu si dokúpiť platený web builder, ako je Divi (to som roky používala pre zákazníkov) alebo vyššia verzia Elementoru. Pokiaľ máte v pláne svoj web monetizovať alebo na jeho základe založiť svoj biznis, odporúčam investovať do platenej verzie Wixu alebo Squarespace.

Kto som, že do toho kecám

Mám na konte dvojciferné číslo vytvorených webov. Niekoľko rokov som pracovala ako freelance web dizajnér. S tvorbou portfólia alebo aspoň jeho formy som začala už v 15 rokoch, čo znamená, že sa mu venujem už takmer 10 rokov (uf starnem). Tento proces je nekonečný a práve to je na ňom zábavné.

Ukážka mojej práce:

--

--