Saame tuttavaks: Tajo Oja

Eesti Disainimeeskond
EDM blogi
Published in
1 min readAug 10, 2016
Foto: Martin Voltri

Mina olen Tajo ja vastutan Eesti Disainimeeskonnas selle blogi eest. Kirjutan protsessist, inimestest, meie mõtetest ja otsingutest. Lisaks aitan mõelda kogu projekti digitaalse poole peale — mu senine disainikarjäär on keerelnud ümber veebimaailma: esimesest äriloogikast lõpliku disainini.

Kirjutasin Eesti märgi otsingutest esimest korda pea pool aastat tagasi. Ja ma usun endiselt samadesse asjadesse: uut Eesti logo pole meil tarvis joonistada, tasuta konkursside korraldamine on nõme. Aga mida ma siis Eesti Disainimeeskonnas teen? Kas Saulusest sai Paulus?

Siiski mitte!

Minu jaoks on Disainimeeskonna lähenemises kaks olulist punkti, mis mind kõnetasid. Esiteks: probleem on selgelt olemas. Eestist on raske rääkida ainult sõnade ja ühe Welcome to Estonia märgiga. Tihti tahaks käe sirutada suurema visuaalse pagasi järgi. Ja siis tuleb välja, et taskupõhjas polegi õieti midagi.

Teiseks: erinevalt talvisest märgikonkursist on siin projektis loovinimeste töö selgelt tasustatud. Meil on selge ülesanne, selge tiim, selged vastutused, selge eelarve. Keegi ehku peale midagi looma ei pea. Täna on tasuta loovkonkursid avalikus sektoris pigem reegliks kui erandiks. Tore, kui keegi ka vastuvoolu proovib ujuda. Lisaks muidugi haruldane võimalus töötada koos Eesti tippudega, kellega igapäevaselt pigem sõbralikus konkurentsis oleme.

--

--