Elérhető a Simplicity Fesztiválos előadásom

Aki nem tudott eljönni, az prezentációval együtt most meghallgathatja a közel egy órás beszédet

Patrik Horváth
Egy jógi élete
1 min readJun 24, 2018

--

2018. június 2-án “Ezért nincs több pénzed, mint két éve volt” címmel előadást tartottam a SimpliCity Fesztiválon, amely a rend, a tudatosság, a harmónia és a felelősségvállalás rendezvénye. Az előadásról hangfelvétel is készült, melyet a hozzá tartozó prezentációval kiegészítve most elérhetővé teszek, így azok is megnézhetik, akik nem tudtak rá eljönni.

Ez volt életem első nyilvános szereplése, ezt érdemes szem előtt tartani. Köszönöm a felkérést és a bizalmat a fesztivál főszervezőjének, a Messzelátó Egyesületnek!

Borítókép: Sharon McCutcheon

--

--

Patrik Horváth
Egy jógi élete

Egy újságíró srác vagyok Budapestről. 2013-ban kezdtem el jógázni, azóta pedig teljesen megváltozott az életem. A blogomban erről a változásról mesélek.