Asfalya Ajans

Ekibimiz

Metin Yazarı

Ayyüce KOÇ

ayyucekocc@gmail.com

Merhabalar, 1997 yılında İzmir’de doğdum. TAKEV Lisesi’nden mezun olduktan sonra tek hayalim olan Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümünü kazandım ve İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde öğrenim görmeye başladım, şu anda 3. sınıf öğrencisiyim. Aynı zamanda da İletişim Fakültesi’nde öğrenci asistanı olarak çalışmaktayım. Yazmaya olan ilgim benim en güçlü yanım diyebilirim. Gelecek planlarımda akademisyenlik olduğu için İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde yaptığım staj bana çok fazla deneyim kazandırdı. Tecrübeli ve öğrencilerine maksimum verimliliği sağlayabilecek bir akademisyen olma yolunda emin adımlarla ilerlediğimi düşünüyor ve şu anda Asfalya Ajans’ta metin yazarlığı görevimi gerçekleştiriyorum.

Art Direktör

Burcu DURMAZ burcudurmz@gmail.com

1997 yılında Çanakkale’de doğdum. Lise öğrenimimi Çanakkale İ.M.K.B. Anadolu ve Teknik Meslek Lisesinde tamamladım. Sonrasında İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümünü kazandım ve lisans eğitimime devam ederken Görsel İletişim Tasarımı bölümünde Çift Anadal Programına başladım. Öğrenimime hala devam etmekteyim. İzmir’de bulunan Grafiket Adworks Reklam Ajansında 2 aylık bir staj süresinin sonunda Jr. Art Director olarak işe başlayarak sektöre adım attım. Hala freelance olarak işlerime devam etmekteyim. Asfalya Ajans’ta ise Art Direktör olarak görev almaktayım.

Art Direktör

Cemkan ÖZKAN

cemkanozkan@gmail.com

1999 yılında İzmir’de doğdum. Görsel sanatlar, illüstrasyon ve dijital tasarım alanlarına ilgiliyim. Lise öğrenimimi İzmir Cengiz Aytmatov Sosyal Bilimler Lisesinde tamamladım. Sonrasında İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümünü tam burslu olarak kazandım ve lisans eğitimime devam ediyorum. İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde iki dönem öğrenci asistanlığı yaptım ve 2019 yılında da üniversitemin Görsel İletişim Tasarımı bölümünden yan dal yapmaya başladım. Asfalya Ajans’ta Art Direktör olarak görev alıyorum.

Stratejist

Ceren VERNEZ crnvrnz@gmail.com — ceremonnyy

Merhaba ben Ceren Vernez, 1997 yılında Antalya’da doğdum. Lise öğrenimimi Antalya Adem Tolunay Anadolu Lisesi’nde tamamladım. Eğitimime İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümünde %100 burslu olarak devam etmekteyim. Aynı zamanda bir stratejist olmak istediğim için üniversitemizin İşletme Bölümü’nde yan dal yapmaktayım. Uzun süre okulumuzun Tanıtım Ofisi’nde öğrenci asistanı olarak görev aldım. Şu anda okulumuzun Reklamcılık Kulübü’nün başkanlığını yürütmekteyim. Dijital iletişime ilgi duyuyor ve bu alanda kendimi geliştirmek için çeşitli çalışmalarda bulunuyorum, kendi wordpress bloğumu yazmaktayım. Asfalya Ajans’ta stratejist olarak görev alıyorum.

Sosyal Medya Uzmanı

Dilara GÜVENMEZ

dilaraguvenmez009@gmail.com

Merhaba ben Dilara Güvenmez. 1997 yılında Erdek’te doğdum. Lise öğrenimimi Kadri Yılmaz Anadolu Lisesi ve Ted Koleji’nde tamamladım. İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla Iliskiler ve Reklamcılık 3.sınıf öğrencisiyim. Alametifarika Reklam Ajansı ve İzmir Ekonomi Üniversitesi Tanıtım Ofisi’nde görev aldım. Asfalya Ajans’ta Sosyal Medya Uzmanı olarak görev alıyorum.

Metin Yazarı

İrem Beyza Öz irembyz.oz@gmail.com

Merhaba ben İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü 3. sınıf öğrencisiyim. Ajans hayatı ve reklam sektörüne yoğun bir merakım var. Bu yüzden reklam yazarı olmak istiyorum. Sektöre dahil olmak için staj ve yarışmaları takip ediyorum. Şu anda Asfalya Ajans’ta reklam yazarı olarak görev alıyorum.

Stratejist

Nazlı Deniz TİMİNCİOĞLU

nazlideniztimincioglu@gmail.com

Merhaba, ben Nazlı Deniz Timincioğlu. 1998 İzmit doğumluyum. Lise eğitimimi Merkez Bankası Anadolu Lisesi’nde tamamladım. İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla ilişkiler ve Reklamcılık Bölümü 3.sınıf öğrencisiyim. Bununla birlikte meslek hayatıma destek olacak Psikoloji bölümde yan dal yapıyorum. Ayrıca üniversitemizin tanıtım ofisinde öğrenci ekibinde part-time olarak çalışmaktayım. Plasenta Ajans’ın strateji departmanında yaptığım staj ile kendimi sosyal medya stratejileri konusunda geliştirdim. Okulumuzun Reklamcılık Kulübü yönetim kurulunun üyesiyim. Bir stratejist olarak devam etmek istediğim profesyonel hayatımı destekleyecek okul projelerinde yer almaktayım. Şu anda Asfalya Ajans’ta stratejist olarak görev alıyorum.

Müşteri Temsilcisi

Nisan Yılmaz

nisan_yilmaz97@hotmail.com

1997 yılında İzmir’de doğdum. Halkla İlişkiler, Kurumsal İletişim alanlarına ilgiliyim. Lise eğitimimi İzmir Salih Dede Lisesi-Dil bölümünde tamamladım. Eğitimime İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümünde %50 burslu olarak devam etmekteyim. Okulumuzun tanıtım departmanı, Yüksek Lisans Ofisi ve Öğrenci İşleri Müdürlüğü gibi bölümlerinde çalışarak ilgili olduğum alan ile alakalı görevlerde yer aldım. Asfalya Ajans’ta Müşteri Temsilcisi olarak görev alıyorum.

--

--