Biz Trink Ajans. İsmimizi okyanusun derinliklerine ulaşabilen bir balık ağından alıyoruz ve sizin için büyük fikirler yakalıyoruz.

SANEM ÖZNUR

Sosyal Medya Uzmanı

18.10.1997 İzmir doğumluyum. İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü son sınıf öğrencisiyim. Trink Ajans’ta sosyal medya uzmanı olarak görev aldım. Zamanımı spor yapmak ve film izlemeye ayırıyorum. Hedefim, eğitimimi tamamladıktan sonra bir organizasyon şirketi kurmak.

sanem_oznur@hotmail.com
Instagram: sanemoznur

ELİF İLKE BULGAN

Stratejist

Müşteri briefini içselleştirip yaratıcı ekip arkadaşlarım için daha anlaşılır kılıyorum. Hedef kitlemize doğru bir stratejiyle ulaşmak için gerekli analiz ve araştırmaları yapıyorum. Araştırma sonuçları ışığında stratejimize karar verdikten sonra, yaratıcı taktiklerin stratejiyle uyumunun devamlılığını sağlıyorum.

elifilkebulgan@gmail.com
Instagram: elifilkebulgan

ERAY YORULMAZ

Yaratıcı Yönetmen

Ajans içerisindeki yaratıcı süreci yönetiyorum. Müşterilerimize stratejik bir vizyon oluşturmak, planlamak ve sunmak için yaratıcı ekiple yakın temas içerisinde çalışırım.

erayyorulmaz@hotmail.com
Instagram: eray.yorulmaz

GÖRKEM ÖZGÜL

Sanat Yönetmeni

Aslen metin yazarıyım ancak son iki yıldır görsel tasarım alanında da çalışmalar yapıyorum. Trink Ajans’ta sanat yönetmeni olarak görev aldım. Ekip olarak hep beraber ortaya çıkardığımız fikirleri adım adım işleyerek müşterilerimiz için yaratıcı ve görsel olarak çarpıcı işler ortaya koymaya özen gösteriyoruz.

gorkem-239@hotmail.com
Instagram: grkmozgl
LinkedIn: Görkem Özgül

HİLAL İREM MEKİK

Sanat Yönetmeni

Ajans içerisinde görsel bakımdan uçan her kuştan ben sorumluyum. Sunum tasarımı ve kullanılan görselleri hazırlamak en önemli görevim. Sunumların, reklamların, markaların görsel açıdan zenginleştirilmesi adına bilgisayarımın belleğini bedeli ne olursa olsun feda eder, onların daha ilgi çekici ve daha anlaşılabilir olmasını sağlarım.

Instagram: iremmekik

ARDA METE AKGENÇ

Müşteri Temsilcisi

Kampanya süresince müşteriler ile ilk olarak iletişime ben geçiyorum. Onların beklentilerini detaylı bir biçimde edindikten sonra ekip arkadaşlarımla paylaşıyorum. Müşterimizin bize verdiği brief doğrultusunda ajansta “startı veren” kişi olmaktan gurur duyuyorum. Üzerinde çalıştığımız projelerin tüm detaylarını ve yapılan değişikleri yakından takip ediyorum. Müşterimizin göz bebeklerine sanki bir anne/baba-çocuk ilişkisi içerisindeymiş gibi dikkatli ve özenle bakıyorum. Dünyaya bir daha gelsem yine müşteri temsilcisi olmak isterdim çünkü marka ve ajans arasında bir köprü görevi görmek beni mutlu ediyor.

ardatotal12@hotmail.com
LinkedIn: Arda Akgenc

ELİF ASENA AKMAZ

Medya Planlama Uzmanı

Kampanyaların zamanlamaları ve bütçelerini düzenliyorum. Strateji ve taktikler ile de yakından ilgileniyor ve aldığımız brieflere göre yaratıcı fikirler ve stratejiler üretilmesine katkıda bulunuyorum. Markaların ve kampanyalarının tüketici verilerine dayalı olarak gidecekleri yolu belirlerken ekip arkadaşlarımla birlikte markaların yol haritalarını çıkartıyoruz. Bizim için bireysellikten çok, ekip ruhu önemlidir.

akmazelif@outlook.com
LinkedIn: Elif Asena Akmaz
Instagram: akmazelif

--

--