--

Karma nedir? Doğanın ödeşme şekli. Evrene yaydığınız şey, beklenmedik biçimlerde de olsa mutlaka size geri dönecektir.

Karma Ajans olarak bizler, ajans içinde birbirimize olduğu kadar iş birliği yaptığımız markalara, hatta rakiplerimize bile saygılı ve profesyonel bir anlayış içinde yaklaşırız. Ayrıca birlikte çalıştığımız markaların gücüne güç katarak ve onlarla uzun süreli bir ortaklıklar kurarak entegre iletişim çalışmaları gerçekleştiririz.

BERFİN ERÜZ

Stratejist

Merhaba, ben Berfin Erüz. 1998 yılında Trabzon’da doğdum. 2016 yılında İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nde eğitim görmeye başladım ve bu dönem itibariyle artık mezunum. Karma Ajans’ta stratejist olarak görev yaptım. Aslında reklam yazarı olarak kariyer yapmak istememe rağmen, iyi bir reklam yazarının iyi bir stratejist de olması gerektiğine inandığım için ajansımda strateji departmanında görev almayı tercih ettim. Kampanyalar boyunca hedef kitlemizi harekete geçirecek taktikler üreterek yaratıcı fikirlere yön verdim. Ekip arkadaşlarımla beraber birçok başarılı kampanyaya imza attık. Bundan sonra da daha başarılı ve yaratıcı işler başarmamız dileğiyle!

berfineruz@gmail.com
Linkedln: Berfin Erüz

BURCU GÜNGÖR

Müşteri İlişkileri

Merhaba, ben Burcu Güngör. 2016 yılında İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi Halka İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nde eğitim görmeye başladım. Müşteri temsilciliği görevini üstlendiğim Karma ajansımızda birçok güzel işler yaptık. Kendime en çok güvendiğim özelliğim iletişim becerimdir. İnsanlarla çok kolay iletişim kurabiliyorum, bu yüzden ajansımızda müşteri temsilcisi olarak görev aldım. Peki müşteri temsilcisi ne yapar? Aslında ajansta tasarım dışında her şeyi yapar. Müşteri ile reklam ajansı arasındaki ilişkileri düzenleme, yürütme, karşılıklı bilgi alışverişini sağlama, projenin işleyiş sürecinde ve sonrasında müşterini tepkilerini analiz etme, karşılıklı öneri ve isteklerin aktarımı gibi birçok konuda görev aldım. Takım arkadaşlarımla planlı bir şekilde ilerleyerek başarılı sunumlar yaptık.

burcugngr9@gmail.com
LinkedIn: Burcu Güngör

ENES AKBULUT

Sanat Yönetmeni

Merhaba, ben Enes Akbulut. Karma Ajans’ın sanat yönetmeniyim. Görsellik ve estetik benim için her zaman çok önemli olmuştur. Sanat yönetmeni görevimle kampanyalarımızda özenli ve çarpıcı görseller yaratmak, benim için hem eğlence hem de tutkulu bir iş. Bir kampanyanın belki de en önemli noktası, o kampanyanın görselleridir. Markalarımızın isteklerini yerine getirmek, bizden istenen etkileyici ve akılda kalıcı görsellerde kampanyaya katkıda bulunmak bir sanat yönetmeni olarak en büyük tutkum. Özellikle de müşterilerimizden alınan olumlu geri dönüşlerle bu iş daha da keyif verici bir hale geliyor benim için. Kampanyalarımızı görselleştirerek insanların aklında kampanyaların kalıcılığını sağlamak için elimden gelenin en iyisini yapmaya her zaman hazırım!

enesakbulutt@hotmail.com
LinkedIn: Enes Akbulut

İDİL TAŞKAN

Metin Yazarı

Ben İdil Taşkan. Karma Ajans’ta metin yazarıyım. Bu birimde çalışmamın ana sebebi, yazı yazmaya olan ilgimi verilen briefler doğrultusunda, kampanyalara uygun ve özgün içerikler üreterek değerlendirmeyi tercih etmem.

Markanın istekleri ve kampanyanın gidişatına göre, bazen içeriklerimde kendimce esprili bir dil kullanırım. Bunu yapmamın sebebi, üzerinde aylarca çalıştığımız, hatta bazen tabir-i caizse görmekten sıkıldığımız kampanyaları eğlenceli bir hale getirmeye çalışmak. İlk önce yaptığımız işten bizim keyif almamız gerekir çünkü üzerinde çalışmak istemediğiniz bir işte verimli olamazsınız; o işin sonu bir türlü gelmez.

Metin yazarı olarak ufkunuzu sürekli genişletmek zorundasınız; gündemi çok takip etmek, çok okumak, çok izlemek… Bu kimi zaman insanı zorlasa da günün sonunda kârlı çıkan siz olursunuz!

idiltaskan@gmail.com
Linkedln: İdil Taşkan

KADRİYE DENİZ SIRRI

Metin Yazarı

Merhaba, ben Kadriye Deniz Sırrı. İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nde okuyorum. Karma Ajans’ta metin yazarlığı yapıyorum. Metin yazarı olmam edebiyata olan ilgimden kaynaklanıyor. Yaratıcı düşünmek ve düşündüğüm şeyleri kaleme almak bana heyecan verir. Bu heyecanımı projelerime yansıtmakta zorluk çekmiyorum, bu sayede yaptığım işi keyif alarak yapıyorum. Bu işe yeni başladığım için elbette eksiklerim ve hatalarım olabilir ancak her yeni projeyle kendime bir şeyler kattığımı ve hatalarımdan ders aldığımı fark ettim. Böylelikle kendimi geliştirerek ilerliyorum. Umarım bir gün başarılı bir metin yazarı olabilirim. Bu yıl her projeyi severek yazdım. Bu güzel yılın ardından umuyorum ki beni ve ekip arkadaşlarımı daha güzel ve başarılı yıllar bekliyor!

denizsirri1@gmail.com
Linkedln: Deniz Sırrı

MEHMET AYAZ

Sanat Yönetmeni

mehmetayaz353535@gmail.com

SİMGE NUR GİRGİN

Medya İlişkileri

Merhaba, ben Simge Nur Girgin. İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde son sınıf öğrencisiyim. Hayatımı İzmir’de sürdürmekteyim. Karma Ajans’ta medya ilişkileri sorumlusu olarak görev almaktayım. Kampanyalarda briefe uygun olarak gerekli araştırmaları yürüterek çeşitli mecralara içerik hazırlıyorum. İletişim ve çoklu görev yapma becerim, takım çalışmasına yatkınlığım sayesinde ajansta iç ve dış iletişimin gerçekleşmesine yardımcı olurum.

simgenurgirgin1@gmail.com
Linkedln: Simge Nur Girgin

--

--