--

Ajans ismimizi, aniden ve istemsiz olarak akla gelen ve genellikle yeni bir deneyimle ilgili olan bir kelime, cümle, görüntü veya ses anlamını taşıyan “Mind-pop” olarak seçtik. Logomuz olarak ise iç içe, üst üste gelen çemberleri tercih ettik. Bu simge, aklımıza gelen fikirleri ve her fikrin birbirleriyle bağlantılı oluşunu modern bir şekilde yansıtmaktadır.

Başarılı ekip çalışmamızın kaynağı, her birimizin kişisel deneyimlerinden yola çıkarak ve araştırarak fikirler üretiyor olması. Ajansımızın ismi ve logosu da birlikte çalışma prensibimizi yansıtıyor.

DENİZ CANBAZ

Metin Yazarı

Merhaba, ben Deniz Canbaz. 1998 yılında İzmir’de doğdum. Lise eğitimimi tamamladıktan sonra İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nü kazandım. Aynı zamanda Anadolu Üniversitesi Marka İletişimi Bölümü’nde okumaktayım. Bölümümde aktif olabilmek ve kendimi geliştirebilmek adına üniversitemin Reklamcılık Kulübü yönetim kuruluna katıldım. Üniversite hayatım öncesinde yazmak benim için bir tutkuyken, şimdi bu tutkumu kariyer hayatımla birleştirmek istiyorum. Kabi Partners ve Geometry Global’da uzun dönem staj deneyimlerim sonrasında kariyerime reklam yazarı olarak devam etmek istediğime karar verdim. MINDPOP Ajans’ta metin yazarı olarak görev almaktayım.

denizcanbaz13@gmail.com

MELİSA KUYAŞ

Stratejist

Merhaba ben Melisa Kuyaş, 1999 yılında İzmir’de doğdum. İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü 3. sınıf öğrencisiyim. Eğitimime destekleyici olması için İEÜ Psikoloji Bölümü’nde yan dal yapıyorum. Ayrıca dışarıdan 6.5 ay süren grafik tasarım eğitimi aldım ve ikinci üniversite olarak Anadolu Üniversitesi Marka İletişimi Bölümü’nde okuyorum. Şu an JotForm şirketinde dijital pazarlama stajyerliği yaparak kendimi strateji konusunda geliştiriyorum. Üniversitemizin Reklamcılık Kulübü’nde ise sosyal medya içerikleri üretiyorum. Görsel yönümün yanı sıra araştırma yönümünde güçlü olduğunu, iletişim konusunda da pozitif ve çözüm odaklı olduğumu düşünüyorum. Bölümümde aktif bir öğrenci olmak için kendimi birçok konuda geliştirmeye çalışıyorum. MINDPOP Ajans’ta stratejist olarak görev alıyorum.

melisakuyas@hotmail.com

BAŞAK KESİCİ

Müşteri Temsilcisi

1997 yılında Manisa’da doğdum. Lise eğitimimi orada tamamladıktan sonra üniversite için İzmir’e geldim. Halen halkla ilişkiler ve reklamcılık eğitimime devam etmekteyim. Kariyerimde müşterilerle birebir iletişim kurmayı istediğim için müşteri temsilciliği alanını tercih ettim. Birçok yerde farklı pozisyonlarda staj deneyimi yaşama fırsatım oldu. Şu anda MINDPOP Ajans’ta müşteri temsilcisi olarak çalışmaktayım.

basakkesici97@live.com

ENVER BERKAY ÖZTÖRÜN

Metin Yazarı

1998 yılında İstanbul’da doğdum. İzmir Balçova Nevvar Salih İşgören Anadolu Lisesi’ni bitirdim. Şu anda lisans eğitimime İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nde devam ediyorum. Halkla ilişkiler ve reklam yazarlığı ile ilgileniyorum. Üniversitemin birçok kulübünde çeşitli görevler üstlendim. İstanbul’da önemli ajanslarda staj yapma imkânı buldum. MINDPOP Ajans’ta metin yazarlığı yapıyorum.

berkayoztorun1998@gmail.com

ASLIHAN GÜLCE MUMCU

Müşteri Temsilcisi

Merhaba, ben Aslıhan Gülce. 1999 yılı İzmir doğumluyum. Halkla ilişkiler, kişilerarası iletişim ve marka iletişimi alanlarına meraklıyım. İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü 3. sınıf öğrencisiyim. Üniversite eğitimim sırasında öğrenci kulüplerinde aktif rol üstlenmekteyim. Şu anda MINDPOP Ajans’ta müşteri temsilcisi olarak görev almaktayım.

mumcugulce@gmail.com

OĞULCAN DEMİRSOY

Halkla İlişkiler Sorumlusu

1998 yılında İzmir’de doğdum. İzmir Özel Türk Koleji’nde lise eğitimimi tamamladım. Burslu olarak İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde iki yıl İşletme Bölümü’nde okuduktan sonra, aynı üniversitede Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’ne yatay geçiş yaptım. Reklam sektörüne özel bir ilgim olduğunu söyleyebilirim. Lisans eğitimime devam ederken eşzamanlı olarak MINDPOP Ajans’ta halkla ilişkiler sorumlusu olarak görev alıyorum.

ogulcandemirsoy98@gmail.com

--

--