--

Red Button olarak yenilikleri takip eden ve markalarımız için her an düğmeye basmaya hazır olan, 360 derece hizmet veren bir iletişim ajansıyız.

SENA NAMLIOĞLU

Müşteri Temsilcisi

Müşterilerimizin taleplerine dönüş sağlamak için ekip arkadaşlarım ve müşterilerimiz arasında iletişimi sağlıyorum. Müşterilerimizle sürekli temas halinde olarak onların taleplerine en uygun fikirleri üretmeyi amaçlıyoruz.

senanamlioglu@outlook.com
LinkedIn: Sena Namlıoğlu
Instagram: senanamlioglu

UTKAN UÇAR

Reklam Yazarı

Görevim gereği strateji departmanından almış olduğum içgörü ve stratejiye yoğunlaşarak, hedef kitlemize ulaşabilmek ve onları harekete geçirebilmek için yaratıcı taktikler üretiyorum. Bulduğumuz büyük fikri bütün yaratıcı taktik ve mesajlarımızda kullanıyoruz. Yaratacağımız taktikleri 360 derece olarak düşünüyor ve uygulamaları hazırlıyoruz. Elde ettiğimiz içgörü doğrultusunda doğru mesajı doğru taktikle birleştirip hedef kitlemizin zihninde yer edinmeyi amaçlıyoruz.

ucarutkan@gmail.com
LinkedIn: Utkan Uçar
Instagram: utkanucar

BARIŞ ÖZDEMİR

Grafik Tasarım

Ajans içinde görsel her şeyden ben sorumluyum. Sunumların tasarımı ve kullanılan görselleri hazırlamak benim görevim. Sunumların ve reklamların görsel açıdan zenginleştirilmesini, daha ilgi çekici ve daha anlaşılabilir olmasını sağlarım.

barisozdemir5@hotmail.com
Instagram: barisozdemir

MESUT SARP YILMAZ

Stratejist

Ajanstaki çalışmalarımızı doğru bir stratejiyle aktarmak için gerekli analiz ve araştırmaları yaparak ekip arkadaşlarım ile stratejimize uygun çalışmalar üretiyorum.

sarpiboy@hotmail.com
Instagram: m.sarpy

ALPAY GÜNEŞ

Sosyal Medya Uzmanı

Ajansımızın ve çalıştığımız markaların sosyal medya hesaplarını yönetiyorum. Sosyal medya içerikleri ve görsellerinin planlanması gibi tüm adımların yönetilmesini sağlarım.

alpaygunes1@gmail.com
Instagram: alpaygunes

İNANÇ HALİLOĞLU

Medya Planlama

Kampanyalarımızı hedef kitlemize en hızlı ve en etkili şekilde nasıl ulaştırabileceğimize karar veriyorum. İşimin en önemli tarafının hedef kitleyi detaylıca araştırıp onlardan biri gibi olabilmek olduğunu düşünüyorum.

inanchaliloglu@hotmail.com
Instagram: inanchaliloglu

--

--