Always Inspiring

Ayyüce Koç

--

Marka İletişimi dersinde kendimizi ulaşmak istediğimiz hedef kitleye göre bir marka olarak konumlandırdık.

Ayyüce Koç kimdir?

Gelecek baz alınarak hazırlanmıştır.

1997, İzmir doğumluyum. İlkokulu Hakimiyet-i Milliye İlköğretim Okulu’nda okudum. Daha sonra Türk Alman Kültür ve Eğitim Vakfı’nda (TAKEV) öğrenimime devam ettim. TAKEV’den mezun olduktan sonra Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü için İzmir Ekonomi Üniversitesi’ne (İEÜ) gitmeye karar verdim, öğrenimim hala devam etmekte.

Nasıl biriyim?

Alanında tutkulu bir kadın olan Ayyüce Koç, içinde bulunduğu her şeyde elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyor. Yaratıcı, yenilikçi ve kendine güvenen bir insan olmasıyla bilinen Ayyüce, tüm hayatı boyunca başarılı bir insan olmak için çalışmaya devam ediyor.

Nasıl başladım?

Lisede edebiyat öğretmeni olmak istedim. Bunu düşünüp hayal ederken TAKEV’de Reklam ve Medya adlı bir kulüp kuruldu, bu kulübe katıldım. Sonrasında bu işin “my cup of tea” -İngiliz kültürünün bir deyimi- olabileceğini fark ettim. Bundan sonra gelecekle ilgili tüm planlarımı değiştirdim ve Halkla İlişkiler ve Reklamcılık (HİR) bölümünün bir öğrencisi oldum. Bir gün, «Fener Ol!» kampanyasıyla karşılaştım, Fenerbahçe fanı olmamla birlikte bu kampanya beni meraklandırdı. Kampanyayı incelerken, bu kampanyanın 4129Grey Ajansı tarafından hazırlandığını öğrendim.

Sonra, kendime “4129Grey ajansının ekibinin bir üyesi olmalıyım” dedim.

Yolculuğum o heyecanlı anda başladı…

Ayyüce Koç logosu ne anlatıyor?

Logom adımı ve soyadımı içeriyor, “ilham” ı temsil ettiğini düşündüğüm için ü harfi üzerine iki el tasarladım. İsmimden önce gelen “ay” şekli ismimin anlamından geliyor. Ay, güneş ışığını yansıtıyor. Benim açımdan yansıtıyor olmak da bir çeşit ilham kaynağı… Açık bir mor rengini seçiyorum çünkü araştırmalara ve makalelere göre (https://www.kisiselgelisim.com/renklerin-psikolojisi-mor-rengi-mor-renk-ve-anlami/), mor, ilham ve liderlik için motivasyon vermeyi temsil ediyor. Her zaman ilham veren bir insan olmak istediğim için “Always Inspiring” sloganını seçtim.

Tutkum…

Ben;

  • Yazmaya aşığım, daha önce hiç var olmayan bir şey yaratmak benim bir tür hobim… Bir şey yazmaya başladığımda kendimi durduramıyorum. Hayal gücüme ve yaratıcılığıma güveniyorum.

Kırmızı çizgilerim;

  • Dürüstlük
  • Vicdan
  • İşte ve hayatta etik olmak

Amaçlarım

  • Farklı kişilere ilham verebilmek
  • Pazarlama iletişimi ve halkla ilişkiler alanında yüksek lisans yaptıktan sonra reklamcılık sektöründe saygın bir reklamcı olmak
  • Reklam yazarlığı konusunda deneyim kazanmak
  • Alanımda tecrübe kazandıktan sonra İEÜ’de akademisyen olmak.

Kime ulaşmak istiyorum?

4129Grey

4129Grey, 2015 yılında iki ayrı ajans olan 4129 ve Grey’in bir araya gelmesiyle kurulmuş, dünya çapında bir reklam ajansı. 4129Grey Türkiye’nin en iyilerinden biri.

4129Grey’in özellikleri

Alemşah Öztürk (Chief Happiness Officer & CEO of 4129Grey Turkey)

  • Aktif bir çalışan
  • Dijital dünyaya meraklı ve tutkulu
  • Oyun sever ve hayalperest
  • Yaratıcı

4129Grey ne istiyor?

Ayyüce Koç denince akla gelenler…

Ben, yaratıcı, çalışkan ve başarılı bir kadın olarak hafızalara kazınmak istiyorum. İçinde bulunduğum her şeyde başarılı olmak için çalışıyorum. Çünkü başarı, benim için her şeyin anahtarı. Eğer yaptığınız işte başarılı olamıyorsanız, artık bunu yapmayı bırakmalı ve başarıyla devam ettirecek olana devretmelisiniz demekten gocunmuyorum.

Neden Ayyüce Koç?

  • Özgüvenli
  • Lider
  • Yaratıcı
  • İçinde bulunduğu her işte tutkulu
  • Öğrenmeye açık
  • Tutkulu bir Fenerbahçe taraftarı

Ayyüce Koç ileride…

4129Grey ekibinin bir üyesi olacak. Çünkü eğitimim ve değerlerim, olmak istediğim noktaya beni taşıyacak. Kendine güvenen, yaratıcı ve liderlik vasıflarım, içinde olmak istediğim yerlerin kapılarını kendi ellerimle açmamı sağlayacak.

--

--