--

Biz Trink Ajans. İsmimizi okyanusun derinliklerine ulaşabilen bir balık ağından alıyoruz ve sizin için büyük fikirler yakalıyoruz.

AYLİS ULU

Medya Planlama

13 Kasım 1996 doğumluyum. Lise ve üniversite hayatımı İzmir’de geçirdim. İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde gerçekleştirdiğim birçok projede ekip liderliği yaptım. Trink Ajans’ta medya planlama uzmanı olarak görev aldım.

aylis-uluu@hotmail.com
Instagram: aylisulu

ONUR GÜL

Metin Yazarı

Trink Ajans’ta metin yazarı olarak çalıştım. Araştırma tekniklerine ve proje geliştirme sürecine oldukça hâkim olduğumu söyleyebilirim. Araştırma sonucunda elde ettiğimiz içgörüyle, doğru mesajı doğru kanallar ile hedef kitlemize iletmeyi planlarız. Takım çalışması güçlü noktalarımdan biridir.

onurguls@outlook.com

SANEM ÖZNUR

Sosyal Medya Uzmanı

18.10.1997 İzmir doğumluyum. İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü son sınıf öğrencisiyim. Trink Ajans’ta sosyal medya uzmanı olarak görev aldım. Zamanımı spor yapmak ve film izlemeye ayırıyorum. Hedefim, eğitimimi tamamladıktan sonra bir organizasyon şirketi kurmak.

sanem_oznur@hotmail.com
Instagram: sanemoznur

ELİF İLKE BULGAN

Stratejist

Müşteri briefini içselleştirip yaratıcı ekip arkadaşlarım için daha anlaşılır kılıyorum. Hedef kitlemize doğru bir stratejiyle ulaşmak için gerekli analiz ve araştırmaları yapıyorum. Araştırma sonuçları ışığında stratejimize karar verdikten sonra, yaratıcı taktiklerin stratejiyle uyumunun devamlılığını sağlıyorum.

elifilkebulgan@gmail.com
Instagram: elifilkebulgan

AYŞEGÜL SOYUBELLİ

Müşteri Temsilcisi

Trink Ajans’ta Müşteri Temsilcisi olarak görev almaktayım. İnsanları dinlemek ve anlamak arasındaki ince çizgiye inanıyorum. 360 derece bütünleşik kampanyalarının brief-debrief aşamasında, müşterinin verdiği briefi en iyi şekilde anlamaya çalışarak, ekip arkadaşlarımla birlikte düşünmeye başlıyorum. Müşterimizin ihtiyacı olan iletişim kampanyası tasarımı sonunda, çalışmalarımızı müşterilere sade ve anlaşılır bir dille aktarıyorum.

aysegul.soyubelli@icloud.com
Instagram: aysegulsoyubelliii

ERAY YORULMAZ

Yaratıcı Yönetmen

Ajans içerisindeki yaratıcı süreci yönetiyorum. Müşterilerimize stratejik bir vizyon oluşturmak, planlamak ve sunmak için yaratıcı ekiple yakın temas içerisinde çalışırım.

erayyorulmaz@hotmail.com
Instagram: eray.yorulmaz

GÖRKEM ÖZGÜL

Sanat Yönetmeni

Aslen metin yazarıyım ancak son iki yıldır görsel tasarım alanında da çalışmalar yapıyorum. Trink Ajans’ta sanat yönetmeni olarak görev aldım. Ekip olarak hep beraber ortaya çıkardığımız fikirleri adım adım işleyerek müşterilerimiz için yaratıcı ve görsel olarak çarpıcı işler ortaya koymaya özen gösteriyoruz.

gorkem-239@hotmail.com
Instagram: grkmozgl
LinkedIn: Görkem Özgül

--

--