Cinema and Digital Media
FC-EX
Published in
2 min readAug 2, 2021

--

Yönetmen: Alican Arslan, Görüntü Yönetmeni: Doğan Nalcıer, Sanat Yönetmeni: Melike Eğinlioğlu, Makyaj ve Kostüm: Tutku Demircioğlu, Boom Operatörü: Ezgi Sükütler, Ses: Ezgi Sükütler, Oyuncu 1: Akın Kurt, Oyuncu 2: İzel Çetin, Oyuncu 3: İmren Kadıoğlu, Ulaşım: Abdullah Arslan

Film Süreci: Bu filmin hikayesini yazmak aklımda hep vardı. Çünkü filmdeki karakterler kendi hayatımda tanıdığım insanlardı. Filmdeki ‘’Ceyhun’’ karakterinin yaşadığı rahatsızlığa sahip olan Rıfat dayımı 2 sene önce kaybettikten sonra onun çocuksu hallerini yaşatmak için bu projeyi yazmaya başladım. Pandemi şartları epey zorladı beni ve tüm ekip arkadaşlarımı ama tüm zorluklara rağmen projeyi bitirmeyi başardık.

Film Özeti: Bu projede farklı zorluklara sahip iki kardeşin monoton hayatlarından çıkmalarını ve yaşadıkları zorlukları göstermeye çalıştım. Psikolojinin 21 gün kuralını ele alarak bu iki kardeşin hem kendi içlerinde hem birbirlerine karşı olan değişimlerini göstermeye çalıştım.

Alican Arslan: 1996 yılında İzmir’de doğdum. İzmir Ekonomi Üniversitesi Sinema ve Dijital Medya üzerinde lisans eğitimi alıyorum. Umay Film’de stajımı tamamladıktan sonra aynı şirkette çalışmaya başladım. Birçok kısa filmde görüntü yönetmenliği ve editörlük yaptım ayrıca internet sitelerine ürün çekimleri yapıyorum.

İletişim: alcnarslan@gmail.com — instagram: golebische

İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi Sinema ve Dijital Medya Bölümü 2021 yıl sonu seçme öğrenci projeleridir.

--

--