Biz Kimiz?

ÜçGen Medya
FC-EX
Published in
3 min readJun 9, 2022

Ayçe İdil Üstünduran

Herkese merhaba. İzmir Ekonomi Üniversitesi Medya ve İletişim 4.sınıf öğrencisiyim. 23 yaşındayım, İzmir Karşıyaka’da yaşıyorum. 2017 yılında başladığım üniversite hayatımın 2 yılını pandemi nedeni ile online eğitim ile geçirdim. Bu sebeple bölümümde öğrenmem gereken uygulamalı dersleri zamanında öğrenemedim. Fakat son sınıfta Aslı ve Ceren’le başladığımız bitirme projemiz olan ÜçGen sayesinde şimdiye dört senede öğretilenleri bir senede öğrenmeyi başardık. Sene boyunca projemizi hayata geçirebilmek için çok çaba sarf ettik. Birçok problemle karşılaşsak da sonunda en uygun şartları sağlamayı başardık ve gerisi çok daha kolay bir şekilde kendiliğinden gelişti. Proje süreci boyunca farkettim ki içerik üretmeyi ve geliştirmeyi çok sevsem de bir yandan da proje grubumuzda daha çok rezervasyon, iletişim ve yazı işleri ile ilgilenerek bölümün gerektirdiği birçok alanı tecrübe etme fırsatı yakaladım. Keyifle izlemeniz dileğiyle…

Ceren Topbaş

Selam, ben Ceren. 24 yaşındayım. İzmir Ekonomi Üniversitesi Medya ve İletişim son sınıf öğrencisiyim. İzmir Narlıdere’de yaşıyorum. 2015'te üniversiteye başladım. İlk yıl adapte olamadığım için okulu dondurdum. Sonra, bölüm sayesinde okul benim için daha eğlenceli bir yer olmaya başladı. Özellikle içerik üretme konusunda çok istekli biriyim. Bitirme projemi de buna uygun şekilde tasarladım. Yaratıcı bir kişiyim ve medya sektörünü çok seviyorum. Hayalim olan bölümü bitiriyorum diyebilirim. İşin mutfağında olmayı daha çok sevdiğimi fark ettim. ÜçGen kanalımız sayesinde. Kısaca bu kanal benim fikirlerimin oluşması için çok önemli bir basamak oldu. Bu sürede insanlarla olan iletişimimi çok güçlendirdim. Bu ekipteki görevim, daha çok kamera ve ışıktı. Kamerayla alakalı bir çok yeni bilgi öğrendim. Bu ekipte olmaktan çok büyük keyif duydum. Umarım bizim çekerken eğlendiğimiz kadar sizler de izlerken eğlenirsiniz…

Aslı Karasu

Herkese merhaba, ben Aslı. 23 yaşındayım. İzmir Ekonomi Üniversitesi Medya ve İletişim son sınıf öğrencisiyim. İzmir Mavişehir’de oturuyorum. Bu sene bitirme projemiz için çok çalışma yaptık. ÜçGen Medya’yı oluşturduk ve bu kanala içerikler ürettik. Video çekmeyi de kurgulamayı da çok seviyorum. Bu nedenle projemiz sürecimiz çok eğlenceli geçti. Kendimi medya alanında çok geliştirdiğimi ve kendime yeni bakış açıları kattığımı düşünüyorum. Okulum süresince geleceğe yönelik bir çok plan yaptım ama son senemde tüm fikirlerim değişti. Yapmış olduğum stajlar, yeni tanıştığım, alanında uzman kişiler bana çok şey kattı. Artık daha kararlı bir Aslı olduğuma inanıyorum. Yaptığımız her işten çok memnun kaldım. Umarım sizler de izlerken en az bizler kadar keyif alırsınız. Orijinal bir içerik ürettik ve kendimizden çok şey kattık. Zorlukları kadar bize çok büyük getirileri oldu. Adobe programlarına yeterince hakim olduk ve yaratıcılığımız gelişti. Şimdiden iyi seyirler. Kanalımızın, siz izleyicilerle buluşacağı zamanı heyecanla bekliyorum…

Bize ulaşmak isterseniz mail adresimiz: ucgen.medya22.gmail.com

--

--

ÜçGen Medya
FC-EX
0 Followers
Writer for

Sizce herkes aynı mı düşünür? Bizde bu sorunun cevabını sizlere eğlenceli bir şekilde vermek için videolar hazırladık.