Ben kimim?

Ezgi Kavcıoğlu
FC-EX
Published in
Jul 30, 2021

Ezgi Kavcıoğlu

ezgikavcioglu@gmail.com

İzmir Ekonomi Üniversitesi Medya ve İletişim Bölümü’nde lisans eğitimimi tamamladım. Medya ve iletişime olan ilgimi lisans dönemi boyunca aldığım eğitim ile geliştirdim. Yeni bakış açıları kazanarak tamamladığım eğitimi sosyal anlamda gelişmek için de kullandım.

Dördüncü sınıfta dijital pazarlama üzerine yapmış olduğum staj yeni medyayı anlamama olanak sağladı. Eğitim döneminde almış olduğum teorik dersler ile pratiği birleştirerek medyaya dair her alanda tecrübe kazandım.

Bitirme projesi olarak podcast kayıtları yayınladım. Medya Tescil adlı projemde ‘Gündemde olan önemlidir’ mottosu ışığında projemi tamamladım. Proje sürecinde bir çok farklı deneyim kazandım. Konuk ile kayıt aldığım bölümler bana disiplinli olmayı öğretti. Pandemi döneminde online eğitim alarak tamamladığım projemde podcast işi yürütmeyi öğrendim.

Akademik hayatıma yüksek lisans yaparak devam etmeyi ve kariyerimi medya alanında sürdürmeyi planlıyorum.

--

--