Ben Kimim?

Dans Kafe
FC-EX
Published in
2 min readJun 7, 2022

Yaren Erat
yarenneratt@gmail.com

İzmir Bornova’da doğdum. Kendimi bildim bileli yeni insanlarla tanışmayı ve bol bol sohbet etmeyi hep çok sevmişimdir. Bu yüzden sosyal bir bireyim diyebilirim. Medya ve İletişim benim hayalimdeki bölümdü. Videolar çekmek, içerik üretmek, yazılar yazmak, yaratıcılık kısaca stüdyonun içinde olmak beni iyi hissettiren şeyler. Tüm bunların yanında küçüklüğümden beri sanata çok meraklıyım. 7 yaşımdan itibaren dans, tiyatro, piyano ve gitar eğitimleri aldım. Hepsini çok sevsem de kendimi en rahat hissettiğim alan dans oldu. Hem yeni insanlar tanımayı ve sohbet etmeyi seven, hem de dansa aşık biri olarak Dans Kafe projesine başladım.

Bu projeyi yaparken hem yeni insanlarla tanıştım, hem de dansla ilgili bilmediğim birçok şeyi öğrenme fırsatı yakaladım. Tüm bu süreçte zorlandığım aşamalar olsa bile benim için çok keyifli bir deneyimdi. Hatta itiraf etmeliyim ki bu 4 senelik üniversite maceramda bir sürü şey öğrenmiş olmama rağmen beni en çok geliştiren ve kendimi bulmamamı sağlayan iş Dans Kafe oldu.

Bu süreçte değerli hocalarımın beni yönlendirmeleri, bana fikir vermeleri ve inanmaları çok önemliydi. Onlara kendimi bulmamı sağladıkları için ayrıca teşekkür ederim. Bu fikir sayesinde aklımda daha eyleme geçirmediğim birçok fikir daha oluştu. En önemlisi de bir şeylere başlamak için artık bir cesaretim var.

--

--

Dans Kafe
FC-EX
0 Followers
Writer for

Dans Kafe , latin dansçıları ve latin danslarına ilgisi olan herkes için bilgilendirici bir podcast serisidir.