Ben Kimim?

KORU
FC-EX
Published in
2 min readJun 9, 2022

Yiğitcan Akyar
yigitcnakyar@gmail.com

1998 yılında Ankara’da dünyaya geldim. Babamın mesleği dolayısıyla bir çok farklı şehirde yaşadım ve sanırım içimdeki bu gezme aşkı buradan geliyor. Sürekli yeni yerler keşfetmeyi ve farklı kültürlerle tanışmayı çok seviyorum. Nitekim bu tutkum sayesinde bir çok ülkeyi gezip oranın kültürleriyle tanıştım. Her gezdiğim ülkeden sonra içinde yaşadığım dünyanın ne kadar kıymetli olduğunun farkına vardım ve neler yapabilirim düşünmeye başladım.

Çocukluğumda oldukça girişken ve sosyal ilişkilerimin iyi olmasından dolayı gelecekte kendim için en uygun mesleğin medya alanında olduğunu düşündüm ve tercihimi İzmir Ekonomi Üniversitesi Medya ve İletişim Bölümü’nden yana yaptım. Öğrencilik zamanımda sürekli kendimi geliştirmeye ve çağın yeniliklerine açık tutmaya çalıştım.

Doğaya olan tutkum ve dünya için bir şeyler yapma isteği projemin bu alanda gerçekleşmesinin en büyük sebebi. Projem boyunca içeriklerimi her zaman farklı bir perspektifte sizlere sunmayı amaçladım. Bunu yaparken etkileyici içerikler sunabilmeye çalıştım.

Bölümümdeki değerli hocalarımdan edindiğim teorik ve pratik bilgiler sayesinde farklı alanlarda içerik üretmeye çalıştım. Projemin içerik çeşitliliği açısından oldukça zengin olmasının sebebi ise tamamen okulumdan aldığım pratik eğitimler sayesindedir.

Beni Instagram hesabımdan takip edebilirsiniz.

--

--