Ben Kimim?

Dişil Mitler
FC-EX
Published in
Jun 19, 2022

Özge Sevinçek
disilmitler@gmail.com

1998'de Manisa’nın Alaşehir ilçesinde doğdum. Küçüklüğümden beri okumak ve araştırmak üzerine bir tutkum vardı. Düzenli olarak ilgimi çeken her yayını küçüklüğümden bu yana takip eder, okurum. Başta ailem olmak üzere ilkokulda ve lisede de bu gelişimime katkı sağlayan hocalarım sayesinde okumak hayatımda önemli bir yere sahip. Bundan dolayı okuduğum ve araştırdığım şeyleri kendi ifadelerime dökmek benim için bir tutku haline dönüştü.
Üniversite yıllarımın ilk zamanlarından beri aldığım dersler, bulunduğum aktiviteler beni kadınlar üzerine çalışmaya yönlendirdi aslında. Zamanla üzerine çalışmaktan keyif aldığım bir alan oldu kadın çalışmaları. Bundan dolayı, üniversite hayatımın son projesini kadın çerçevesinde üretmek istedim. Okuduğum bölüm olan medyayı, ilgi alanlarım olan kadın çalışmaları yanı sıra tarih ve mitoloji ile nasıl birleştirebilirim derken, bir podcast serisi olan Dişil Mitler ortaya çıktı.

--

--

Dişil Mitler
FC-EX
0 Followers
Writer for

Hikayesi bilinmeyen kadın tanrıçalarla tanışabileceğiniz mini bir podcast serisi.