Ben Kimim?

Yeni Sekme
FC-EX
Published in
1 min readJun 17, 2022

Şevval Kantarcı
sevvalkantarci@yandex.com

Merhaba! 23 yaşında, İzmir Ekonomi Üniversitesi Medya ve İletişim bölümü son sınıf öğrencisiyim ve içerik üretiyorum. Yeri geldiğinde sizi gülümsetecek, yeri geldiğinde tadınızı kaçıracak, yeri geldiğinde içinizi burkacak bir video-podcast serisi olan Yeni Sekme’nin yaratıcısıyım.

Kendimi meraklı, heyecanlı, konuşkan, sivri dilli olarak tanımlayabilirim. Bu karakter özelliklerim beni medya alanına yönlendirdi. Kendini ifade etmek, fikir belirtmek, anlamak, anlaşılmak ve tüm bu dertleri somut üretimler haline getirmek hayattaki nihai amacım oldu; çünkü beni neyin mutlu ettiğini fark ettim.

Medya ve İletişim bölümünü okumak bana izlemeyi ve dinlemeyi istediğim şeyleri nasıl kurgulayıp üretebileceğimi öğretti. Bunun sonucunda da Şevval’i en iyi yansıtan formatı seçtim. Yeni Sekme, öğrendiğim tüm bilgileri sonuna kadar kullandığım, kazandığım tüm becerileri sonuna kadar zorladığım bir seri oldu. Zorlanmam ile doğru orantılı şekilde yapım aşamasından da inanılmaz keyif aldım. Çok sevdiğim okulumdan ve bölümümden ayrılırken yanıma kar kalacak olan bitirme projemi size sunmaktan dolayı çok mutluyum.

--

--