Ben kimim?

Şimdi Ben Ne Olucam?
FC-EX
Published in
2 min readJun 5, 2022

Nilay Saraç

nilaysaracns@hotmail.com

Selam! Ben Nilay Saraç. 1998 yılında İzmir’de doğdum. Kendimi bildim bileli, okulla ve derslerle hiçbir zaman ilgili olmadım. Benim ilgim her zaman o anda gerçekleşen, benim işime o an işe yarayan şeyleri yapmaktı. Kendim bir şeyler üreteyim, bana bırakıldığı gibi bir şeyleri yöneteyim ve her şey bu şekilde olsun istedim hep okul hayatımda. Tabii yıllar geçtikçe anladım ki bu işler bu şekilde olmuyor. Eğitimimin ilerleyen yıllarında yazı yazmaya, fikir üretmeye, organizasyon ve planlamaya ilgili olduğumu fark ettim. İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde Medya ve İletişim bölümünü kazandığımda kendimi doğru ifade edebileceğim bir bölümde olduğumu hissetmiştim.

Ders konusuna hiçbir zaman kendimi vermek istemediğimi bildiğim için okurken çalışmaya, dışarıdaki iş hayatını ve deneyimleri görmeye hep çok meraklıydım. Sınıfımdaki birçok kişiden erken stajımı başlatmam da bununla alakalıydı. İlk stajımdan sonra ise iş hayatı benim hayatımdan hiç çıkmadı. Şimdilerde mezun olmadığım halde bir ajansta Marka Yönetciliği yapıyorum çünkü benim hayalim bir şeyi sıfırdan yönetmek ve ilerleyişini görmekti. Çok girişken ve enerjik biri olmasam da, deneyim kısmındaki aksiyonu ve akışı seviyorum. Bir şeyler üretmek, ürettiğimin işe yaradığını görmek bana mutluluk veriyor.

Deneyim yolunun daha çok başındayım, umarım kendime kattığım her iş bana harika bir deneyim, bir olgunluk ve öğrenmem gereken yeni bir şey katar.

--

--