Cinema and Digital Media
FC-EX
Published in
3 min readAug 2, 2021

--

Yönetmen: Mustafa Murat Uluer, Senarist: Mustafa Murat Uluer, Görüntü Yönetmeni: Deniz Kuyumcu, Editör: Mustafa Murat Uluer, Co-Editör: Toygun Çetin, Ses Kurgusu: Mustafa Murat Uluer

Film Süreci: Yaklaşık 7 aylık bir süreç boyunca, çeşitli fikir ve senaryo değişikliklerinin ardından, çekim vakti geldiğinde pandeminin en sert dönemi yaşanıyordu. Valilik ve benzeri kurumlardan izin almak için ne kadar uğraştıysam da sokağa çıkma kısıtlamaları sırasında çekim yapmak için gerekli izinleri almayı başaramadım, fakat kısıtlama saatlerine uymak koşuluyla çekim yapabileceğimi belirten bir izin belgesi almayı başardım. Bu durum çekim planlarımı ne kadar kısıtlasa ve beni daha kısa çalışma saatlerine itse de ekip arkadaşlarımın ve projede yer alan oyuncuların kararlılığı ve sıkı çalışması sonucunda çekimleri tamamlamayı başardık. Pandemi nedeniyle oluşabilecek aksaklıklara karşı, olabildiğince esnek ve telafi edilebilir planlar yapmış olmam bu süreci kolaylaştırdı.

Mustafa Murat Uluer: 1998 yılında İzmir’de doğdum. 2016 yılında İzmir Ekonomi Üniversitesi, Sinema ve Dijital Medya bölümünde lisans eğitimime başladım, 2018 yılından bu yana Sosyoloji bölümünde yan dal yapıyorum, bu süreçte birçok proje ve etkinlikte yer alma şansım oldu. Pandemi döneminde okulumuzun Sinema Kulübü’nde arkadaşlarımızla ortak çalışmalar yürüttük ve bu kulübün yönetim kurulunda yer aldım. Zorlu pandemi koşullarında herkes gibi eğitimime online devam ettim ve 2021 Bahar döneminde mezun oldum.

İletişim: m.muratuluer@gmail.com

İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi Sinema ve Dijital Medya Bölümü 2021 yıl sonu seçme öğrenci projeleridir.

--

--