DRİP

Ege Berk İnanç
FC-EX
Published in
Jul 11, 2021

--

Hip-hop & rap podcast.

Drip, Spotify ve Soundcloud’da podcast formatında yayınladığım, her hafta güncel olarak yaptığım araştırmalar sonucu seçtiğim haberler, albümler, dinleyicilerle görüşmeler ile film ve dizi önerilerden oluşan, ortalama 6–8 dakika aralığında ve toplam 8 bölümden oluşan hip-hop ve rap podcasti. Dinleyiciler ile interaktif bir şekilde başlayan Drip, sonraları daha özel ve pratik hale geldi. Haftalık olarak iki albüm, bir haber ve bir film önerisi paylaştım. Drip’in görsel olarak tüm faaliyetlerini Instagram üzerinden yaptım. Aynı şekilde iki albüm ve seçtiğim film afişlerini story olarak paylaştım. Haftanın haberini ise 3x3 olacak şekilde post olarak paylaştım. Drip, başlangıcından itibaren iki haftada bir olacak şekilde yayınlandı. Hip-hop ve rap dinleyicilerinin severek ve sıkılmadan dinleyebileceği bir proje yapmaya çalıştım.

Drip görsel çalışması
Drip Spotify paylaşım örneği
Drip Soundcloud paylaşım örneği

Instagram: dripnltr

Bu projeyi kim gerçekleştirdi?

--

--