Biz Kimiz?

Kadına Bak
FC-EX
Published in
3 min readJun 22, 2020

--

Projemizde üç kişilik bir ekiple çalıştık. Her birimiz projede farklı bir görevi üstlense de ortak ilgimiz aynıydı.

Gözdenur Akgün
gzdnr03@gmail.com

Konya’da doğup ilk ve ortaokulu bitirene kadar orada yaşadım. Kitap okumayı, yeni şeyler öğrenmeyi ve yazmayı seven bir çocuktum. Vaktimin çoğunu ders çalışarak geçiriyordum. Disiplinli ve planlı olmayı henüz bu dönemde öğrendim. Liseyi Eskişehir’de okudum ve sonrasında Medya ve İletişim alanında üniversite eğitimi almak için İzmir’e geldim. Eğitimime farklı şehirlerde devam etmem, farklı kültür ve insanlara uyumlu olabilmemi sağladı. Üniversitede yaptığım projelerde daha çok sosyal içerikli konulara odaklanmayı tercih ettim, insan hikâyeleri anlatan belgeseller üzerine yoğunlaştım. Gerçek yüzler ve gerçek hikâyeler hep daha fazla ilgimi çekti. Bu gerçekleri görünür ve kalıcı kılarak diğer insanlarla paylaşmak beni en çok mutlu eden şeylerden biri oldu.

Buse Nur Peynirci
busenurpeynirci@gmail.com

İzmir doğumluyum. Babamın mesleğinden dolayı Türkiye’nin çeşitli bölgelerinde okudum. Medya sektörüne ilgim, gazetecilere ve muhabirlere duyduğum sempatiyle başladı. Küçük yaşımdan beri gazeteci olmak istiyordum. Lise eğitimimi İzmir Çınarlı Anadolu Meslek Lisesi Radyo Televizyon Bölümü’nde tamamladım. Önlisans eğitimimi İzmir Ekonomi Üniversitesi Radyo ve Televizyon Programcılığı Bölümü’nde tamamladım. Lisans eğitimim için yine aynı üniversitede İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Bölümü’nü tercih ettim. Kendimi liseden bu yana kamera ve montaj alanında geliştirdim. Üniversite üçüncü sınıftayken, Tabakta Sanat isimli yemek sunum sanatı programını yaptım. Bu projeyi yaparken kameraya olan ilgim ve çekim konusunda bakış açım gelişti ve yaptığım işe daha çok ilgi duymamı sağladı. Kadına Bak projesine kurgu ve montajda katkı sağladım. Kameraya olan ilgim, bugüne dek katıldığım projelerde işimi keyifle yapmamı sağladı. Mesleki hedefim, medya sektöründe kamera ve kurgu montaj ekiplerinde yer alarak çalışmak.

Beni LinkedIn ve Instagram’dan takip edebilirsiniz

Ece Azak
eceazak96@gmail.com

İzmir doğumluyum. Küçük yaşlardan beri medya sektörüne ilgim vardı. Bu ilgim dolayısıyla lise eğitimimi radyo ve televizyon alanında aldım. İzmir Ekonomi Üniversitesi Radyo ve Televizyon Programcılığı Bölümü’nde önlisans, ardından aynı üniversitede Medya ve İletişim Bölümü’nde lisans eğitimimi tamamladım. Yaptığım işler ve ürettiğim projeler sayesinde farklı alanlarda yetenekler geliştirme fırsatı buldum. Mesleki eğitimim süresince yer aldığım çeşitli yapımlarda ekip çalışması, fikir geliştirme ve proje yönetme konularında kendimi geliştirdim. Katıldığım projelerde daha çok çekim ve kurgu alanında görevler üstlendim. Belgesel türüne olan ilgim ve insan hikâyelerine dayanan projelerden aldığım tatmin Kadına Bak’ta belirginleşti.

--

--

Kadına Bak
FC-EX

Kadın takılan her sıfattan önce, toplumun bağımsız bir bireyidir. Her kadının kadın olmak dışında kendine ait bir hikayesi var. Kadına bak, neler yapıyor!