Biz Kimiz?

Hayp Podcast
FC-EX
Published in
2 min readJun 22, 2020

--

Aytuna Yüken

aytunayken@gmail.com

Kocaeli’de doğup büyüdüm. Çocukluğumu emekli asker dedemin radyosu ve sabah erken saatlerde yayımlanan çizgi filmlerle tamamladıktan sonra İstanbul, Tuzla’da lise öğrenimime başladım. Lise dönemimde de sadece okulun içinde yayımlanan küçük bir radyo programı düzenledim. Sonrasında bir iletişim fakültesinde, çocukluğumdan beri ilgi duyduğum medya konusunda eğitim almaya karar verdim. İzmir Ekonomi Üniversitesi Medya ve İletişim Bölümünü ana dalım olarak seçtim. Eğitimime devam ederken reklama ve reklamcılığa duyduğum ilgiyi fark edip Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümünde de yan dal programını tamamladım.

Bana Instagram ya da LinkedIn hesaplarımdan ulaşabilirsiniz.

Deniz Bulut

denizkbulut@gmail.com

Lise öğrenimimi doğup büyüdüğüm şehirde, Antalya’da tamamladım. 18 yılımı geçirdiğim şehirden ayrılmak zor olsa da üniversite eğitimim için İzmir’e yerleştim. İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde geçirdiğim beş yıl boyunca kendi bölümümün dersleri dışında Halkla İlişkiler ve Reklamcılık, Siyaset ve Sosyoloji bölümlerinden de dersler alarak becerilerimi geliştirmeye çalıştım.

2019 yazında Özgecan Aslan Gençlik Merkezi’nde çalıştığım sırada hem öğrendiklerimi uygulama fırsatı hem de toplumdaki dezavantajlı bireylerle bir araya gelerek onların sorunlarını daha yakından tanıma fırsatı buldum. Şimdi ise kendime bu insanların hayatlarına daha fazla dokunabilmek için fırsatlar arıyorum.

Bana ulaşmak için e-mail adresime yazabilirsiniz.

Bitirme Projemiz

--

--