Ben kimim?

Ege Berk İnanç
FC-EX
Published in
1 min readJul 26, 2021

Ege Berk İnanç
egeberkinanc@gmail.com

İzmir Ekonomi Üniversitesi Medya ve İletişim son sınıf öğrencisiyim. Tasarıma büyük bir ilgim var. Yaratıcılık ve bir şeyler üretmek hoşuma gidiyor. Üniversite hayatım boyunca hep olayların içinde olmaya çalıştım ve oldum da.

Öğrenmeye her zaman aç oldum ve bu sayede kendimi geliştirme fırsatım oldu. Pandemi süresince fiziksel olarak geriye düşsem de teknik olarak kendimi geliştirmeyi hedefledim. Her zaman sosyal bir insan oldum ve işimin de sosyal bir iş olmasını istedim. Medya, her zaman var olmak isteyeceğim türden bir iş ve beni motive eden bir sektör.

Öğrencilik hayatım sorunsuz ve rayında bir şekilde bitti. Keşke daha fazla şey öğrenmeye çalışsaymışım diyorum kendime. Çünkü o bilgiler, sürekli size destek oluyor ve bu da sizi öne taşıyor.

Bu yüzden Drip’i kendimce yeniden ürettim. Bu projeye severek başladım. Öncesinde Drip’in grafik tarafını üstlenmiştim ve ikinci sezonda bütün ipleri elime aldım. Çok çalıştığım ve gururla bakacağım bir proje oldu.

Drip projesinde yerine getirdiğim görevler

  • Araştırma
  • Metin yazımı ve düzeni
  • Gündem takibi
  • Ses kaydı ve mixing
  • Grafik tasarımı
  • Sosyal medya yönetimi

--

--