KORU

KORU
FC-EX
Published in
2 min readJun 19, 2022

Bir çoğumuz kendimizi doğanın parçası olarak görmüyoruz. Koru’nun amacı, doğayı sergilemek ve doğayı paylaştığımız canlılar hakkında ilham vermek. Doğanın ve içindeki tüm canlıların birbirine bağlı olduğunu ve hassas bir denge içinde yaşadığımızın farkına varmalıyız. Koru’nun tek arzusu insanlara içinde yaşadığımız dünyanın gerçeklerini farklı perspektiflerden insanlara sunmak.

Farkındalık yaratmak için çıktığım onlarca farklı lokasyonda yüzlerce kilometre yol kat ederek içerikler üretmeye çalıştım. Enerjimi içeriklerimin aldığı etkileşimden ve doğa için bir şeyler yapmamdan alıyorum.

Ürettiğim içeriklerin ortak noktası drone ile çekilmiş olması yani içerikleri genel olarak kuş bakışı şeklinde izliyorsunuz. Bunu planlamamın temelinde içeriklerimde vermiş olduğum olayları ve mesajları farklı bir perspektifte yorumlamanız yatıyor.

Instagram sayfamda düzenli olarak paylaştığım içerikler mevcut videolarımı Youtube ve Instagram sayfamdan senkron olarak paylaşıyorum.

Üretmiş olduğum içeriklerin bir kaçını buraya ekliyorum.

2021 yılının Temmuz ayında çıkan yangın yüzünden neredeyse yok olma noktasına gelmiş Mazı’yı sizlere göstermek istedim. Burada yaratmak istediğim farkındalık ise yangın sonrasını sizlere göstermek ve etkilenen alanların 5 ay sonrasını görerek gerçekleşmiş yangının ciddiyetinin farkına varılmasıdır.

Başladığımız günden itibaren her hafta sizlere farklı bilgilendirici içerikler üretmeye çalıştım.

Azmak Koyunda yapmış olduğum temizlik ile Denizlerin durumunun ne kadar vahim olduğunu sizlere göstermeye çalıştım.Ç öplerin gözlerimiz ile göremediğimiz hiç olmadığı anlamına gelmiyor.

Bu bölümde ise sizleri yok olmaya yüz tutmuş bir zamanlar muhteşem doğası ile insanın içini büyüleyen İkizköy’e götürdüm. Zeytinlerimiz ve yüzlerce canlı türüne ev sahipliği yapan ormanlarımız yok olup gidiyor. Torunlarına bu ülkenin gençlerine güzel bir doğa emanet etmek için günlük yaşamından fedakarlık yapan İkizköy sakini Nejla Işık’la yapmış olduğum röportaj oradaki durumu çok iyi bir şekilde özetliyor.

İçeriklerimden haberdar olmak ve bana destek vermek için Instagram ve Youtube sayfama abone olmayı unutmayın.

--

--