Cinema and Digital Media
FC-EX
Published in
3 min readAug 2, 2021

--

Yazan & Yöneten: Atacan Arslansan, Görüntü Yönetmeni: Tuncer Mert Aydın, Sanat Yönetmeni: Solin Bizsel, Ses Operatörü: Batu Bilek, Sanat Yönetmeni asistanı: Öykü Kafalı, Miksaj & Müzik: Atakan Atik, Işık: Oğulcan Ekiz, Işık asistanı: Can Özkan, Boom Operatörleri: Kaya Güleç, Ayşe Ege Pekdemir, Yürütücü Yapımcı: Firdevs Arslansan, Yapım Sorumlusu: Asaf Seçkin Arslansan, Kast Danışmanı: Hüseyin Ezgi Taşkın, Kurgu: Atacan Arslansan, Renk Düzenleme: Tuncer Mert Aydın, Altyazı: Öykü Kafalı, Afiş Tasarımcısı: Çağatay Ayaz, Oyuncular — Hakan: Çoşku Çankırı, Eda: Dila Yavuz, Yılmaz: Ongun Gezinir, Sivil Polis: Hakan Fidan , Tüfekçi Adam: Sencar Sağdıç, Firuz Hanım: Firuz Betin, Yabancı Adam: Evren Pirinççiler, Suzi : Suzi

Atacan Arslansan: 1997 yılında İzmir’de doğdum. İzmir Özel Türk Koleji ve Villakent Anadolu Lisesi’nden mezun olduktan sonra İzmir Ekonomi Üniversitesi, Sinema ve Dijital Medya Bölümü’nde eğitimime devam ettim. Eğitim hayatım sırasında 10'u aşkın müzik klibi çekiminde yer aldım. Bu çalışmaların dördünde yönetmenlik yaptım ve çekimlerimi genellikle hi8 kasetli kameralarla yaptım. Yönetmenlik yaptığım diğer projeler; Good Old Biceps (belgesel, 2019), Knock Knock (kısa film, 2019), Car Crash (kısa film, 2019).

İletişim: atacan.arslansan97@gmail.com — instagram: atacanarslansan

İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi Sinema ve Dijital Medya Bölümü 2021 yıl sonu seçme öğrenci projeleridir.

--

--