KUN ANIMATIONS

Kun Animations
FC-EX
Published in
2 min readJun 20, 2020

--

Günümüzde zamanın ve görsel içeriğin önemi artıyor. Kun Animations, genel ve güncel konuları grafikler ve animasyonlar aracılığıyla, görselliği ön planda tutarak sunuyor. Kullanılan karakter, renk, grafik ve animasyonların birbiriyle olan uyumu, içeriklerin anlaşılır ve izlenebilir olmasını, bu sayede göze daha daha fazla hitap etmesini sağlıyor.

Bu proje için Twitch, Koronavirüs, Su Tüketimi ve E-spor olmak üzere dört ayrı video hazırladım. Twitch konulu videoda Twitch uygulamasının kullanımını, izleyici ve yayıncı kitlesini, gelişimini ve ekonomik yapısını inceledim. Koronavirüs başlıklı videoda koronavirüsün yapısını, semptomlarını, bulaşma şeklini ve korunma yollarını anlattım. Su tüketimi konulu videoda doğrudan tükettiğimiz suyun yanı sıra tüketici kimliğimizden kaynaklan suyun tüketimine dikkat çektim. E-Spor başlıklı videoda, oyun sektörünün içinden doğan, hızla büyüyen ve yeni bir spor dalı olarak beğeni kazanan elektronik sporu konu edindim.

Bölümler

Twitch, başlangıçta oyun yayınlarının bulunduğu bir platform iken, zamanla içerik çeşitliliğinin artmasıyla daha büyük bir kitleye hitap etmeye başladı. Milyonlarca izleyici ve yayıncıya ev sahipliği yapan Twitch, günümüzde en çok izlenen dijital platformlar arasında bulunuyor.

Koronavirüs, kısa sürede tüm dünyayı etkisi altına aldı. Bu videoda koronavirüsün yapısını, bulaşma şeklini ve salgından nasıl korunabileceğimizi anlattım.

Doğrudan tükettiğimiz suyun yanı sıra, dolaylı yoldan tükettiğimiz suyun önemine dikkat çekmek istedim. Tüketici kimliğimizle gerekli veya gereksiz aldığımız her ürünle su ayak izi bırakıyoruz.

Bir spor olarak kabul edilip edilemeyeceği tartışılan E-Spor’un gördüğü ilgi günden güne artıyor.

Galeri

Projenin farklı bölümlerine ait sahnelerde kullandığım animasyonlardan oluşan galeriye göz atabilirsiniz.

Bu Projeyi Kim Gerçekleştirdi?

--

--