MEDYA TESCİL

Ezgi Kavcıoğlu
FC-EX
Published in
2 min readJul 26, 2021

Gündemde olan önemlidir.

Medya Tescil projesi ‘Gündemde olan önemlidir’ başlığından yola çıkarak oluşturuldu. İsminden de anlaşılabileceği üzere medya ile ilgili bir proje. Covid döneminde evdeki teknolojik araçlar ile podcast kaydı alarak medya sektöründeki farklı konuları ele aldım. Projede dört önemli konu için dört farklı kişiyle söyleşiler gerçekleştirdim.

İlk olarak hayatımızda yeni yer edinen Twitter Spaces ve Clubhouse hakkında detaylı bir inceleme sonucunda dinleyicilerin şaşıracağı bir noktadan bakmaya çalıştım. Dijital pazarlama bu kadar revaçta iken, kariyer olarak dijital pazarlama uzmanlığından ilerleyen, aslında Mühendislik Fakültesi’nden mezun olan konuğum sayesinde medya sektörünün farklı meslek dallarına da kapısının açık olduğuna değindim. Haberden Kaçınma başlıklı konu içerisinde medya ve insan ilişkisine odaklanırken, son olarak Twitch ile ilgili akıllara durgunluk veren gelişmeleri dinleyicilere aktardım.

Toplam 48 dakika olan kayıtların hedef kitlesini iletişim öğrencileri ve çalışanları olarak belirledikten sonra hedef kitleye uygun bir proje kimliği oluştu ve bu adım Medya Tescil’in şimdiki halini almasını sağladı. Medya Tescil projesinin son halini almış şekliyle amacına ulaşmasından ve kattıklarından dolayı memnun olmamak mümkün değil.

Çalışmalar

Tokyo Olimpiyat Oyunları meşalesi Twitch’te yanacak

Dünyanın yeni gözü adını verdiğim Twitch, geleneksel medyanın alışagelmişinden çok farklı.

Pandemide haberden kaçınma

Bir günde Whatsapp’tan kaç haber mesajı alıyorsunuz? Twitter’da haber gönderilerine rastlıyor musunuz? Günde ortalama kaç haber gönderisini okuyorsunuz? Eğer cevabınız çok nadir ise siz de benim gibi haberden kaçma durumunda olabilirsiniz. Kendinize dönüp bir özeleştiri yapma zamanı. Haberden kaçıyor musunuz?

Mühendisten dijital pazarlama uzmanı olur mu?

İş kollarının iç içe geçtiğini biliyoruz. Peki bu durum Medya sektöründe nasıl oluyor? İşte tam da bu durum hakkında Aykan Doğan ile podcast kaydı gerçekleştirdik.

Clubhouse çılgınlığı son buluyor

Çok ses getiren, çılgınlar gibi etkileşim alan Clubhouse hakkında binlerce yazı yazıldı. Medya Tescil ise Öğr. Gör. Hakan Tuncel ile konunun öbür kulağından tuttu.

--

--