YENİ SEKME

Yeni Sekme
FC-EX
Published in
Jun 20, 2022

Bir bilen vs sen, ben.

Yeni Sekme, transmedya hikaye anlatımı yöntemiyle kurgulanmış bir video-podcast serisi. Her bölümü yaklaşık 4–7 dk arası süren 9:16 ekran formatında bir Instagram IG tv içeriği.

Teaser

Bu projeyi yaparken karşılaştığım birçok zorluk oldu fakat en çok beni zorlayan nokta “Bu şimdi ne?” sorusunu cevaplamaktı. Yansıtmayı amaçladığım şey iç sesimiz, düşüncelerimiz ve gerçeklik içinde onu nasıl var ettiğimiz olduğu için, soyut kavramları somutlaştırmak; benim için anlaşılır olanı karşı tarafa da anlaşılır kılabilmek pek de kolay olmadı.

Size benim için anlaşılır olanı anlatayım; “Ben bana yeterim” deyip kendine iyi bakmaya çalışanların saptığı yollar ve kaçtığı noktalar. Bu yaşanan sapma ve kaçışların profesyoneller tarafından açıklanmasına karşın biz ‘sıradan’ insanlarda olayların gidişatı farklı seyredebiliyor. Yeni Sekme, içini yiyen mevzuları düşünürken telefona dalıp giden, ara ara da etrafa bakınan dalgın birinin gözünden sizinle konuşuyor.

IG: @yenisekmeishere

İsterseniz telefonunuzun kamerasından QR kodumu da okutabilirsiniz.

--

--