[制裁係乜柒? What 7 is Sanction?]

Shuk Lai
Finance 404 : 人生財技
5 min readJun 4, 2020

--

做嗰行,厭嗰行,你明、我明。

所以當新聞舖天蓋地咁講,乜撚嘢制截,乜撚嘢黑名單,我真係好想講,畀我抖下好唔好?

制裁,英文叫 “Sanction” 。以前大家聽得多嘅,係北韓、伊朗、蘇丹、索馬里呢啲國家被制裁。我唔係沈旭暉,唔識國際政治,唔知點解呢啲國家會畀聯合國或者某啲西方國家制裁。總之唔 likey 就「制裁」你啦,同小學雞講「絕交」差唔多,差在多咗少少藉口,例如話恐怖主義活動、核武、販毒、洗黑錢或者種族清洗,之類。

I don’t fucking care. 我淨係知道,屌,我返工要對住條 Sanctioned List ,睇下有冇客人榜上有名。冇嘅猶自可,有嘅,做嘢囉。份糧包嘅。

作為一個金融從業員,見樹不見林,其實真係非常之合理。公司梗係有畀本 Policy 你,同你講 HKMA 同 SFC 點樣樣要求機構做嘢,確保金融機構唔會被不法份子用嚟洗黑錢啦。咁嗰本死人 AML Policy ,通常都搭單包括埋 Sanctioned Policy 嘅。但好簡單講,就係唔好同被制裁嘅國家、企業及個人有任何業務來往囉。

--

--