Türkiye’nin Yaşayan En Büyük Zihinleri (Teknoloji, İnternet, Bilim)

Fırat Demirel
firatdemirel
Published in
2 min readJan 10, 2019

--

forbes.com.tr

Yüzüncü yaşını kutlayan iş ve ekonomi dergisi Forbes, bu ay Türkiye edisyonunda ülkemizin yaşayan en büyük zihinlerini seçmiş. Bu seçim yapılırken aranan nitelikler de şöyle;

Türkiye’nin bugününü ve geleceğini inşa eden, ezber bozan, bir sektörü ya da iş yapış biçimini kökten değiştiren, dünya çapında kendi alanlarında büyük değişimleri tetikleyen, yaptığı keşifle kendi alanının sınırlarını aşmış iş insanları ve akademisyenler…

Yani giriş yazısında da belirtildiği üzere net metriklere dayanmayan, dolayısıyla biraz öznel bir liste söz konusu. Ancak yine de titizlikle incelendiğini düşünüyorum ve ben de kendi uzmanlık alanıma giren teknoloji, internet girişimleri ve bilimle ilgili isimleri sizlerle paylaşmak istedim. (İsimler Twitter profillerine linkli).

Listedeki isimlere kendi adıma teşekkür ediyorum ve seneye bu listede daha fazla ismi paylaşabilmeyi umuyorum…

Yeni öğrendiğim ve tanımak istediğim iki önemli isim de şöyle;

  • Kenan Şahin, TIAX Kurucu Başkanı
  • Melih Abdulhayoğlu, Comodo Kurucu Başkanı

Listenin tamamını ve paylaşılan görüşleri okumak için bu ay bayinizden bir Forbes Dergisi alabilir veya Türk Telekom e-dergi abonesi olarak dijital formatta erişebilirsiniz.

Güzel şeylerin çoğalmasını istiyorsanız paylaşmayı lütfen ihmal etmeyin.

*Bu seçimle ilgili bir ödül gecesi de düzenlendiğini yazı bittikten sonra farkettim. Bkz: Nevzat Aydın’ın paylaşımı.

--

--

Fırat Demirel
firatdemirel

Araştırmacı, yazar, girişimci. İnsan. / Researcher, author, entrepreneur. Human. / Tweets bilingual. 🇹🇷🇬🇧 #writing #startups #tech #trends #content #peace