Een week meelopen bij Flitsmeister

Bo Zwanink
Flitsmeister blog
Published in
2 min readNov 16, 2018

Ik ben Bo-Elle Zwanink, eerstejaars student communicatie aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Om meer inzicht te krijgen in mijn toekomstige werkveld, heb ik deze week meegedraaid bij Flitsmeister. Een ontzettend toffe ervaring, vol met leuke én leerzame momenten om op terug te kijken.

Imago- onderzoek

In deze dagen ben ik bezig geweest met een imago-onderzoek. De hoofdvraag voor dit onderzoek was: “ Hoe wordt Flitsmeister gepercipieerd door de gebruiker? “. Binnen een dag hadden al 1.682 gebruikers (!) gereageerd op de enquête. Uit deze respons blijkt maar weer hoe ontzettend toegewijd en enthousiast de Flitsmeister- gebruikers zijn. Tof!

Een kijkje in de week van..

Om een goed beeld te geven van mijn week, heb ik een film geproduceerd. Ik heb een aantal van Flitsmeisters’ toffe medewerkers geïnterviewd. Om de film persoonlijker te maken, heb ik sfeerimpressies van het bedrijf toegevoegd samen met mijn activiteiten. Aan het einde van de week heb ik mijn werk gepresenteerd aan het personeel.

Flitsmeister

Alleen maar lof voor Flitsmeister. Ik heb een ontzettend leuke week gehad! Iedereen hielp mij waar nodig en ik voelde me op m’n plek. Ik zou het ontzettend leuk vinden om dit nog eens te doen. Het is leuk om te zien hoe iedereen te werk gaat, hoe de onderlinge communicatie plaatsvindt en hoe door goede samenwerking, alle puzzelstukjes op z’n plaats vallen.

Het fantastische team van Flitsmeister: onwijs bedankt voor deze week. Het is niet niks om een student voor een weekje zó in je bedrijf mee te laten draaien. Bedankt!

--

--