食野前係咪一定要碌下個電話先?

FoodEaters
FoodEasy
Published in
2 min readSep 28, 2018

一個人去旅行
我只會先plan想去的景點
然後行到邊食到邊
見到人龍餐廳
想也不用想
自動行快幾步走開

上月跟朋友一同去東京旅行
一反我平日出門覓食習慣
每入去一間餐廳前
朋友都要上Tabelog看一看評分
沒有4分的
他都不想入
看到高分的餐廳
明明不順路
都堅持要走去試

不過又老老實實
朋友參考Tabelog
挑出來的餐廳
又真的幾好食
未中過伏
或許日本食評網質素比香港高

在香港搵地方和女朋友食飯
有時想去試下新餐廳
都會上網Google一下報紙雜誌的介紹
又或去飲食網站search下
但我都不會盡信記者和網民的食評
因為有時都幾誤導
跟住網民的評分去食
分分鐘中伏

之前女朋友上網找到旺角 #泰麵膳
食評網上有4分
好多網民給笑哈哈
可惜女朋友和我見到碗粉就已經笑不出
河粉黏埋一舊
莫非是創意料理
恕我大鄉里
不會欣賞
至於個炸雲吞
更是莫名其妙
中間粒肉唔多覺眼
我還以為自己點錯炸雲吞皮
伏就中左
只好一去不回頭

#EatersInHK @ 泰麵膳
地址:旺角豉油街108號地下
電話:2788 0938
營業時間:星期一至四 12:00–23:00 /星期五至日 12:00–23:30

如果您喜歡這篇搵食故事,請多按幾下「拍手」給我們鼓勵。

按”follow”可以追看更多香港人的飲食故事

--

--